חבר בלהקה האיסלנדית Gagnamagnið שאמורה לייצג את איסלנד באירוויזיון 2021 יחד עם הזמר דאדי פרייר – אובחן כחיובי בקורונה. לפיכך נציגי איסלנד יאלצו להיעדר מחצי הגמר וככל הנראה גם מגמר האירוויזיון.

רשת הטלוויזיה האיסלנדית מדווחת שחבר בלהקתו של דאדי פרייר (Daði Freyr) אובחן כחיובי לקורונה. לפיכך איסלנד לא תוכל להשתתף היום בחזרות וגם לא תוכל להופיע מחר בחצי הגמר.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

על פי רשת הטלוויזיה האיסלנדית: "ניתן לומר בוודאות שנציגי איסלנד לא יופיעו הערב בחזרות השופטים, וסביר מאוד שהם גם לא יופיעו מחר בחצי הגמר. במידה ואיסלנד תעלה לגמר שיתקיים בשבת סביר להניח שגם אז הם לא יוכלו לעלות לבמה". במצב שכזה יכולים חברי המשלחת לבחור האם לעשות שימוש בצילום מתוך אחת החזרות שנערכו השבוע בהולנד או להשתמש בהקלטת הגיבוי שצולמה מראש באיסלנד בחודש מרץ. דאדי פרייר, נציג איסלנד, בחר באחת החזרות שנערכו השבוע בהולנד.

ביום ראשון התגלה שאחד מחברי המשלחת האיסלנדית אובחן כחיובי לקורונה, אך לא דובר על אחד מהמשתתפים על הבמה. כעת מתברר, שככל הנראה, אחד מחברי הלהקה שמופיעים על הבמה נדבקו מאותו חבר במשלחת. על פי ההנחיות בהולנד, אדם אשר נמצא חיובי לקורונה ישהה 5 ימים בבידוד ולאחר מכן יוכל לערוך בדיקה נוספת. במידה והבדיקה השנייה שלילית יוכל לצאת מבידוד.

נזכיר שאיסלנד מדורגת בשלב זה במקום החמישי בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021 ולכן מדובר במדינה שאף עשויה לזכות בתחרות.

הפקת האירוויזיון מדווחת שמתוך 20,000 בדיקות שנעשו בימים האחרונים לאנשי צוות, עיתונאים וחברי משלחות, נמצאו רק 9 בדיקות חיוביות. על פי מפיק התחרות, סיטסה באקר (Sietse Bakker): "אך אחת מההדבקות לא התרחשה בתוך אולם 'אהוי רוטרדם', כך שההגבלות במתחם התחרות עובדות היטב".

נזכיר שחצי הגמר הראשון התקיים אמש ברוטרדם. חצי הגמר השני צפוי להתקיים ביום חמישי, 20 במאי, בשעה 22.00 והגמר הגדול יתקיים בשבת, 22 במאי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!