עדן אלנה, נציגת ישראל לאירוויזיון 2021, השתתפה בטקס הפתיחה של התחרות שם הציגה מראה מרשים ושלל ראיונות וחיוכים.




עדן אלנה השתתפה אמש בטקס הפתיחה של אירוויזיון 2021 כשהיא עטורה במראה מרשים והרבה מאוד חיוכים וביטחון עצמי כשהיא לבושה בשמלה לבנה שעוצבה על ידי מעצב האופנה הישראלי אלון ליבנה. טקס הפתיחה הוא טקס קבלת פנים בו צועדים נציגי המדינות על השטיח האדום (ליתר דיוק השנה הוא דווקא טורקיז), בו הם מצטלמים ומתראיינים לגופי תקשורת שונים. האווירה בטקס הפתיחה הייתה מרגשת ושמחה למרות שארבע משלחות לא יכלו לפקוד את האירוע בשל בידוד שנכפה עליהם כתוצאה בהדבקות של חבר משלחת איסלנדי וחבר משלחת פולני בנגיף הקורונה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בטקס התראיינה עדן ואמרה: "מדהים להיות פה! אני כבר המומה רק מהאירוע הזה, כולם כאן כל כך יפים אז אני ממש נרגשת ומלאת אדרנלין". עדן התייחסה אל החזרות שנערכו על הבמה ברוטרדם כשסיפרה: "החזרה הראשונה הייתה טובה אך היו הרבה דברים שהיה צריך לשפר, בחזרה השנייה הרגשנו שהתקדמנו מאוד".

כתב YNET, רז שכניק, ראיין את הזמרת שסיפרה שצוות המאבטחים של המשטח תוגבר בעקבות המצב הבטחוני בישראל. "אני מרגישה שאני בידיים בטוחות עוד חפני שהגיעו המאבטחים", אמרה הזמרת ל- YNET. עוד הוסיפה הזמרת על הבמצב: "אני יושבת ורואה חדשות, הלב שלך נופל לתחתונים. אני מפחדת ממה שקורה בארץ אבל אני מקווה שמי שיצביע בתחרות יהיה מספיק בוגר כדי לשים את הפוליטיקה בצד".

על ההימורים אמרה עדן ל- YNET: "אני שמחה, עבדנו קשה כדי להיכנס לשם. אני נורא בלחץ מההימורים אבל מנסה לשחרר את זה. הדבר היחיד שאני יכולה לעשות זה לתת מאתיים אחוז".




לצפייה בתמונות נוספות מתוך הטקס – עקבו אחרינו גם באינסטגרם:




ישראל באירוויזיון 2021

"Set Me Free" (בעברית: "שחררו אותי") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת הישראלית עדן אלנה (Eden Alene) אשר תייצג את ישראל בחצי הגמר הראשון אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי. השיר נכתב יל ידי צוות היוצרים נועם זלטין, עידו נצר, עמית מרדכי ורון כרמי.

בימים אלה מדורגת ישראל במקום 19 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: חוגגים בקרוב אירוע? מחפשים צלם? צלם מגנטים – זה LaVie Photography!