שבוע לגמר האירוויזיון וצרפת מדורגת במקום הראשון בטבלאות ההימורים, איטליה מקום שני ומלטה במקום השלישי. ישראל במקום 19. קבלו את דירוג ההימורים המלא.




שבוע חלף מאז תחילת החזרות לקראת אירוויזיון 2021 ברוטרדם שבהולנד ומתסמנים שינויים רבים עם בטבלאות ההימורים. במקום הראשון מדורגת צרפת עם השיר "Voilà" בביצוע של ברברה פראבי, איטליה עם השיר "Zitti e buoni" בביצוע של Måneskin מטפסת אל המקום השני, ומלטה יורדת למקום השלישי לאחר שנרשמת אכזבה מסויימת מהשיר המלטזי "Je Me Casse" בביצוע של דסטיני.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




שינויים נוספים שנרשמו בטבלאות ההימורים בשבוע האחרון מאז תחילת החזרות: השיר השוויצרי, "Tout l'univers" בביצוע של הזמר Gjon's Tears, התרסק ממקום שלישי למקום שישי, אוקראינה מטפסת ממקום 16 למקום 8, שוודיה ירדה ממקום 8 למקום 12, נורווגיה ירדה ממקום 10 למקום 15, רומניה ירדה ממקום 13 למקום 18, קרואטיה עולה ממקום 21 למקום 16, פורטוגל עולה ממקום 24 למקום 17, אזרבייג'אן יורדת ממקום 18 ל- 21, אירלנד עולה ממקום 25 למקום 22 ומולדובה יורדת ממקום 20 ל- 24.




מה קורה עם ישראל?

החזרה הראשונה של ישראל התקבלה ברגשות מעורבים: עיתונאים רבים בעולם החמיאו לצלילים הגבוהים של עדן אלנה, אך יש מספר נקודות לשיפור בשיר הישראלי כמו במשלחות רבות נוספות. יחד עם זאת, נרשם שיפור משמעותי בביצוע ובזוויות הצילום בחזרה השנייה שהתקיימה ביום רביעי. למרות זאת, ישראל יורדת למקום ה- 19 בטבלאות ההימורים בעיקר בזכות חזרות מוצלחות של קרואטיה ופורטוגל שהצליחו לעקוף את מדינתנו.

בטבלת ההימורים אשר מנסה לנבא את תוצאות חצי הגמר, שם ישראל מדורגת במקום 9, דירוג גבולי ביותר משום שרק 10 מדינות תעלנה לגמר מתוך חצי הגמר הראשון בו מתמודדת ישראל מתוך 16 מדינות.

Eurovisionworld.com




ישראל תתמודד בחצי הגמר הראשון שיתקיים ב- 18 במאי מול 15 מדינות נוספות בתקווה להתברג בעשרת המקומות הראשונים כדי להעפיל לגמר. הגמר הגדול של אירוויזיון 2021 יתקיים ב- 22 במאי.

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    פרסומת: מחפשים צלם בר מצווה? רק LaVie Photography!