הזמר הגאורגי, טורניקה קיפיאני, עלה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "You". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד…




היום אנו נועלים את סבב החזרות השניות של שירי חצאי הגמר עם שמונה שירים. הראשון שפותח את יום החזרות השביעי הוא הנציג הגיאורגי, טורניקה קיפיאני. טורניקה לבוש בחולצה לבנה ומכנס שחור, עומד לבדו על הבמה על רקע של תאורה כהה מואר באורות כחולים. ברקע המסכים מראים עשן מתפרץ על הר כחול, כמילים של השיר. טורניקה ויתר על הטונים הנמוכים מהחזרה הראשונה, וטוב שכך. בבית השני ישנו קטע בו מילות השיר מוקרנות עליו. על מסך הלדים מופיעות המילים "My Love" באנגלית ובגיאורגית.

טורניקה נתן חזרה מצוינת ווקאלית. בסוף השיר, המצלמה עוברת סביבו כמו קרוסלה, בצילום של 360 מעלות. המבטא הקלוקל נשמע פחות מבחזרות הראשונות. בניגוד לשירו העבש השנה, בשנה שעברה, בשירו "Take me as I am" ("קחי אותי כפי שאני"), אוהבי השיר לפחות מצאו בו גוון רוקיסטי מעניין.  אם כי גם אז הוא לא התברך במילים יצירתיות מדי, שכללו בין היתר את שורות המחץ "למה את רוצה שאריח כמו גבר צרפתי? / אמרי לי למה את רוצה שאנגן כמו גרמני?". אז עוד גיאורגיה נספרה כמועמדת לעלות לגמר הגדול. השיר שלה השנה הוא בגדר שיר ערש, וכאשר הוא נמצא ברצף של איסלנד, סרביה לפניו ובאלבניה שמבצעת לאחר מכן – אין לו סיכוי קלוש לעלייה.

צפו בקטע מתוך החזרה השנייה של גיאורגיה:

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




גאורגיה באירוויזיון 2021

טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani) ייצג את גאורגיה עם השיר "You" באירוויזיון 2021. הזמר הודיע שמדובר בשיר באנגלית שישלב רוק, פופ-רוק ובלוז-רוק. הזמר כתב והלחין את השיר בעצמו והשיר עוסק אהבה. הכוכב הגאורגי הקליט על השיר ב- Bravo Records Studio, ביחד עם המפיק המוסיקלי אלקו ברדזנישבילי (Aleko Berdzenishvili). לשיר הגיאורגי צולם קליפ רשמי במספר מקומות שונים בגאורגיה. השיר צפוי לצאת בימים הקרובים.

בימים אלה מדורגת גאורגיה במקום 39 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.




טורניקה קיפיאני – מי זה?

טורניקה קיפיאני, בן 33, זכה במקום הראשון ב- X Factor הגאורגי לשנת 2014. המנטורית של הזמר הגאורגי הייתה לא אחרת מאשר טאמטה (Tamta) אשר יצגה את קפריסין באירוויזיון 2019. הזמר ניסה להתמודד בעבר בתחרות הקדם אירוויזיון הגאורגי בשנת 2017 עם השיר "You Are My Sunshine" אך זכה רק במקום ה- 23 מתוך 25.

ב- 2020 התמודד בתכנית הריאליטי Georgian Idol וזכה בה במקום הראשון. הזוכה בתכנית מקבל את הזכות לייצג את גאורגיה באירוויזיון. בשנה שעברה אמור היה לבצע בתחרות הבינלאומית את השיר "Take Me As I Am" אך התחרות בוטלה בשל התפרצות מגפת הקורונה. בעקבות זאת, החליטה רשת הטלוויזיה המקומית להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמר גם לקראת אירוויזיון 2021.

זו תהיה ההשתתפות ה- 13 של גאורגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום ה- 9 בשנת 2010 וב- 2011.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!