הזמר הצ'כי, בני כריסטו, עלה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Omaga". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד...




שלישי להופיע מבין משתתפי חצי הגמר השני הוא נציג צ'כיה, בני כריסטו. בני עלה לבמה לבוש בג'קט חרדלי בוהק אשר רקום עליו פרח. בני לובש במכנס שחור ועם משקפיים אופנתיות שלא ראינו בחזרה הראשונה. הוא פותח עם צעדה לבדו על מסלול, ובהמשך נלווים לו שנים מלווים כאשר לאחד מהם כובע ורוד משעשע במקצת. לאחר מכן מצטרפות שתי רקדניות לבמה בבית השני. הרקדנים והרקדניות לבושים בשחור. בני כריסטו אנרגטי ועולץ, עם גרוב שנורא מגניב לראות על המסך. בתנועת רכבת, הוא מתקדם אל חזית הבמה כאשר הרקדנים מאחוריו.

תאורת ההופעה בעיקר בגוונים סגול ותכלת, אשר נתקלנו בה גם בשירים של ישראל, קרואטיה, פולין ועוד מדינות רבות. בני מסיים את השיר בישיבה מזרחית. מבחינה קולית, נראה שבני לא בשיאו ונשמע מדי פעם צרוד מאד. קשה לי להאמין שיעלה לגמר.

צפו בחזרה השנייה של צ'כיה:

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




צ'כיה באירוויזיון 2021

"omaga" הוא שם השיר שיבוצע על ידי בני כריסטו (Benny Cristo) אשר ייצג את צ'כיה בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 20 במאי. השיר נחשף יחד עם וידאו קליפ הערב בערוץ היוטיוב הרשמי של האירוויזיון. השיר נכתב והופק על ידי פיליפ ולצ'ק (Filip Vlček). השיר ברובו מבוצע בשפה האנגלית וכולל מספר משפטים גם בשפה הצ'כית. השיר עוסק באהבה, געגועים וחרטה. שם השיר הוא מן קיצור של הביטוי "Oh My God".

בימים אלה מדורגת צ'כיה במקום 32 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.




בני כריסטו – מי זה?

בני כריסטו, או בשמו המלא, בן דה סילבה כריסטובאו (Ben da Silva Cristóvão), הוא זמר, שחקן, יוצר וספורטאי בן 32. הזמר נולד בצ'כיה לאם ממוצא צ'כי ואב מאנגולה.

כריסטו התפרסם ב- 2009 כאשר השתתף בתכנית הריאליטי Česko Slovenská Superstar, שם הגיע למקום ה- 7. עד כה שחרר הזמר ארבעה אלבומים ועשרות שירים אשר התברגו במצעדי השירים בצ'כיה. בני כריסטו נחשב לאחד מזמרי ההיפ-הופ וה- R&B הידועים והמובילים במדינה.

זו תהיה ההשתתפות ה- 9 של צ'כיה באירוויזיון אשר השתתפה לראשונה בתחרות בשנת 2007. שלוש פעמים הצליחה המדינה לעלות לגמר התחרות.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!