הזמר ההולנדי, ז'אנגו מקרוי, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Birth of a New Age". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד...




ההופעה השלישית מבין מתמודדי הגמר היא של המארחת, הולנד. ז'אנגו מאקרוי עולה לבמה בחליפה כחולה המכסות רצועות עור שחורות באבזור אדום, מלווה בשני זמרי ליווי עם חליפות לבנות מאחוריו. החליפה בגזרה גבוהה החושפת את בטנו כאשר מרים את ידיו מעלה. בפתיחת השיר התאורה הינה כהה עם רעמים. יש רקדן עם חולצה אדומה, המביט במבטים מאויימים וקריפיים למדי למצלמה, המתנועע בסהרוריות. על המסכים רשומים המשפטים הלקוחים מהשיר: "You Can't Break me" באנגלית ובסורינאמית (Yu No Man Broko Mi).

בבית השני ז'אנגו מתקדם אל עבר הבמה, מלא ביטחון ומיושר מבט אל המצלמה. בקטע השיא בשיר הרקדנים והמלווים ניצבים ליד הזמר, רוקדים בקצב ולפתע המסך הופע להיות צבעוני, בשלל צבעי הקשת – ספק דגל גאווה ספק בהשראת ג'ונגל מלא חיים. אין ספק שמדובר במדינה מארחת שחשוב לה להעביר את המסר שלה, ברוח "Open Up" גם במחיר של כישלון צורב בגמר. לא רואה את הולנד שוברת את מסורת המדינות המארחות, בה הן מסיימות בבוטום 5.

לצפייה בקטע מהחזרה הראשונה של הולנד, לחצו כאן

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




הולנד באירוויזיון 2021

"Birth of a New Age" (בעברית: "הולדתו של עידן חדש") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר ז'אנגו מקרוי (Jeangu Macrooy) אשר ייצג את הולנד בגמר הגדול של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 22 במאי. השיר נכתב והופק על ידי הזמר הסורינאמי שנבחר לייצג את הולנד בבחירה פנימית כבר בשנה שעברה יחד עם המפיק המוסיקלי Perquisite. הזמר מתאר את השיר כ"שירה לירית לכל מי שעומד על עקרונותיו ומעז לחגוג את הכוח האותנטיות שלו". השיר מבוצע ברובו באנגלית אך מכיל מילים בשפת סרנן טונגו, שפת אימו אשר מדוברת בסורינאם.

הולנד מדורגת בימים אלה במקום 31 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.




ז'אנגו מקרוי (Jeangu Macrooy) – מי זה?

זמר הנשמה בן ה- 27, ז'אנגו מקרוי, נולד בסורינאם שבדרום אמריקה וגר בהולנד מאז 2014. אהבתו למוסיקה החלה בגיל 13 כאשר קיבל גיטרה ליום הולדתו מהוריו. המוסיקה הובילה אותו לעבור להולנד כדי ללמוד באוניברסיטה לאמנויות ArtEZ. במהלך לימודיו פגש את המפיק המוסיקלי Perquisite ובעקבות זאת חתם בחברת התקליטים שבבעלותו של המפיק. הזמר שחרר מספר שירים לרדיו ושני אלבומים. הזמר הצעיר נוהג להופיע בהולנד, בלגיה, גרמניה צפרת וסורינאם.

ז'אנגו מקרוי נבחר על ידי רשת הטלוויזיה המקומית לייצג את הולנד, אשר תארח את התחרות, כבר בשנה שעברה עם השיר "Grow". התחרות בוטלה אך רשת הטלוויזיה בחרה להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמר גם לקראת התחרות הבאה.

זו תהיה ההשתתפות ה- 61 של הולנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1957, 1959, 1969, 1975 ו- 2019.



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!