הזמרת הקפריסאית, אלנה צגרינו, עלתה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "El Diablo". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד...




ראשונה לפתוח את יום החזרות השני היא נציגת קפריסין, אלנה צגרינו. אלנה לבשה שמלת פאייטים כסופה חשופת רגליים וחשופת גב, דומה מאד לזו שלבשה אליונה לנסקאיה, נציגת בלארוס בשנת 2013. היא מלווה בארבע רקדניות הלבושות בבגדי גוף אדומים מבריקים, כמו המלוות של שוויץ משנת 2019. השיר מתחיל עם זום על הפנים של אלנה, כאשר היא שוכבת על הבמה המוארת בתאורה בגוונים כתמתמים של אש. בתחילת השיר יש זום עיקרי על פניה של אלנה. בהדרגה היא קמה, מתנועעת בחושניות ובביטחון, עושה את ה-"Flips" שוב ושוב (הכוונה למצב בו הזמרת מעיפה את שיערה מצד לצד) – המוכרים לנו מהקליפ הרשמי של השיר.

מדובר בהופעה מאד תוססת וסקסית, שבהחלט ניתן למצוא בה השראות משני שירים אחרים שהופקו ע"י סשה ז'אן-באפטיסט : "Fuego" של אלני פוריירה (Eleni Foureira) ו-"She Got Me" של לוקה האני, נציג שוויץ לאירוויזיון 2019. בסיום השיר נחשף הכיתוב על הבמה "El Diablo" המואר בפירוטכניקה, כשם השיר, על רקע אש. ניכרת עבודת כוריאוגרפיה טובה ביותר, ובהחלט ניתן לומר שאלנה עמדה בהבטחתה לספק הופעה מפוצצת. מבחינה קולית אלנה נותנת הופעה משביעת רצון. היא מסיימת את ההופעה כשהיא צועדת עם הגב לבמה, ומסתובבת למצלמה כשאומרת "El Diablo". גם נציגת קרואטיה עושה זאת בהופעתה, שבקרוב מאד נצפה בחזרה השנייה שלה.

צפו בקטע מתוך החזרה השנייה של קפריסין:

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




קפריסין באירוויזיון 2021

השיר "El Diablo" (בעברית: "השטן") בביצוע של הזמרת אלנה צגרינו (Elena Tsagrinou) יתמודד בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 ב- 18 במאי, בו תתמודד גם נציגת ישראל לתחרות – עדן אלנה. את השיר כתב צוות יוצרים בינלאומי המורכב מג'ימי "ג'וקר" טרונפלדט (Jimmy “Joker” Thornfeldt), לורל בארקר (Laurell Barker), אוקסה (Oxa) ותומאס סטנגארד (Thomas Stengaard), שמות מוכרים לעולם האירוויזיון ומחוצה לו. השיר עוסק עוסק בהתאהבות באדם שמתגלה כרשע כמו שטן.

בימים אלה מדורגת קפריסין במקום 7 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.




אלנה צגרינו – מי זו?

אלנה צגרינו, בת 26, נולדה באתונה שביוון ב- 16 בנובמבר 1994. בגיל צעיר החלה ללמוד ולעסוק במוסיקה. ב- 2009 הגיעה הזמרת על שלב חצאי הגמר בתכנית הריאליטי "Greece Got Talent" כאשר הייתה בת 14 בלבד. בשנים 2016-2017 שימשה הזמרת כמנחה בתכנית "The Voice" היוונית. ב- 2013 היתה לזמרת המובילה של להקת OtherView ששחררה להיטים כמו "Again" ו- "We Togther". ב- 2018 החלה הזמרת בקריירת סולו כאשר שחררה את סינגל הבכורה “Páme Ap’ Tin Archí” שנכתב על ידי המלחין היווני הידוע דימיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos). היא שחררה מספר שירים מצליחים ושיתפה פעולה עם זמרים ידועים כמו דמי (Demy), טאמטה (Tamta), להקת Melisses, ועוד…

צגרינו היא זמרת פופ צעירה ומבטיחה בתעשיית המוסיקה היוונית-קפריסאית. בעבר כבר הביעה הזמרת את הרצון להשתתף בתחרות. צגרינו נבחרה בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה הקפריסאית להתמודד באירוויזיון 2021.

זו תהיה ההשתתפות ה- 37 של קפריסין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השני באירוויזיון 2018 עם השיר "Fuego" בביצוע של הזמרת אלני פוריירה.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם מגנטים? סטודיו לביא צילום זו הכתובת שלכם!