הזמרת הסלובנית, אנה סוקליץ', עלתה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Amen". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד…




אנה סוקליץ', נציגת סלובניה, היא המתמודדת השנייה להופיע. היא עולה לבמה נועלת נעלי עקב לבנות, לבושה בחולצה לבנה חשופת זרוע ומכנס לבן תואם, באופן זהה לאיך שהתלבשה בקליפ חשיפת השיר.

מבחינת תאורה, בתחילת השיר הרקע מאופיין באורות זהובים, כמו בשירים של ג'מאלה (Jamala), נציגת אוקראינה 2016 ושל יוצ'י פאפאי (Joci Papai), נציג הונגריה בשנת 2019. בהמשך השיר היא מתחלפת לאש, בדיוק כמו בקליפ ולקראת האמצע הרקע מוחלף לגלובוס – ביטוי למסר הגלובלי של תפילה. בביצוע השני של נציגת סלובניה, היא נועלת נעלי עקב לבנות. בניגוד לגרסת המקור, אנה לקחה את קטע הגוספל מסוף השיר להיות קטע מעבר (ברידג'), בו היא קוראת לקהל להצטרף אליה לשירת "הללויה" תוך כדי שהיא צועדת בתנועות מעגליות אל חזית הבמה.

מבחינה ווקאלית, ניכר כי היא השתפרה מאד מהחזרות הראשונות, והראתה את יכולותיה המרשימות. אנה מדהימה ביופייה, נראה גם כי היא יותר מסונכרנת עם הצילום. זה נראה טוב מאד ויזואלית. הבעיה הקשה של סלובניה היא סדר ההופעה המזעזע אותו קיבלה – מופיעה בין ליטא, רוסיה ושבדיה הצפויות לעלות. לא זכור לי מקרה בו ארבע המדינות שפתחו חצי הגמר הצליחו לעלות יחדיו. התרחיש היחידי שייתכן הוא עזרה מאסיבית מהשופטים, שלהערכתי יעריכו את השיר הזה יותר מהקהל.

לצפייה בקטע מתוך החזרה השניה של סלובניה, נא לחצו על התמונה מטה

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




סלובניה באירוויזיון 2021

"Amen" (בעברית: "אמן") הוא שם השיר שיבוצע על ידי אנה סוקליץ' (Ana Soklič) אשר תייצג את סלובניה בחצי הגמר הראשון אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי, בו תתמודד מול נציגת ישראל עדן אלנה. השיר הולחן על ידי הזמרת יחד עם בויאן סימונצ'יץ' (Bojan Simončič) בשיתוף פעולה עם התזמורת הסימפונית של רשת הטלוויזיה הסלובנית (RTVSLO), תחת ניצוחו של פירנט (Pirnat). את המילים כתב  צ'ארלי מייסון (Charlie Mason). השיר כולו מבוצע בשפה האנגלית. "השיר 'Amen' הוא על אהבה משום שהיא החשובה ביותר, והמסר של השיר הוא מאוד אוניברסלי. אני בדרך כלל לא מדברת על האינטרפרטציה האישית שלי לשיר משום שאני מעדיפה לתת לקהל להתחבר אליו בדרכו שלו", אמרה הזמרת עם חשיפת השיר.

רגע לפני החזרות דורג השיר הסלובני במקום 35 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.




אנה סוקליץ' – מי זו?

אנה סוקליץ', בת 36, היא זמרת פופ מסלובניה אשר השתתפה בעבר פעמיים בתחרות הקדם אירוויזיון הסלובני כחלק מהרכב הרוק "Diona Dimm": בשנת 2004 השיר "If You" (מקום 9) וב- 2007 עם השיר "Oče" (מקום 11 בחצי גמר).

סוקליץ' התמודדה בעונה הראשונה של תחרות ה- X Factor בסלובניה בשנת 2012 שם הגיעה עד שלב רבע הגמר. בשנים האחרונות היא כותבת את שיריה עימם נסעה להופיע יחד עם תזמורת סימפונית בדובאיי, נפאל ומונקו. היא התמודדה שלוש פעמיים בפסטיבל Slovenska Popevka, כאש ב- 2019 היא קיבלה שני פרסי שופטים חשובים עבור השיר "Temni Svet".

הזמרת נבחרה לייצג את סלובניה באירוויזיון 2020 עם השיר "Voda". ימים ספורים לפני קבלת ההחלטה על ביטול התחרות דורגה סלובניה במקום ה- 41 (אחרון) בטבלאות ההימורים. למרות זאת, ב- RTVSLO החליטו להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת ולכן אנה סוקליץ' תייצג את סלובניה גם באירוויזיון 2021.

זו תיהיה ההשתתפות ה- 26 של סלובניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השביעי בשנת 1995 ו- 2001.



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!