הזמר הפולני, רפאל, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "The Ride". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד...

המתמודד השישי להיום הינו רפאל מפולין. התאורה בשיר הינה תאורה הממחישה דיסקו, בגוונים סגול ותכלת, כפי שהיה בקליפ. רפאל לבוש חליפה שחורה, עם משקפי שמש כהים כאשר ארבעת הרקדנים שלצידו לבושים שחור מתחת לחליפות לבנות. בתחילת השיר רפאל נראה כאילו "מסיט את המצלמה" כמה פעמים, כאקט מגניב שנעשה בו שימוש רב בעבר.  המלווים אוחזים בכדורים מוארים, אשר גם הם באים להמחיש את אווירת הדיסקוטק של השיר. על המסכים מראים את הרישום "ורשה" בפולנית. באמצע השיר רפאל ומלוויו נעים על מסלול מואר, כשאשר הוא צועד לפניהם נלהב. נציין כי רפאל מסיר את המשקפיים באמצע השיר ועונד אותם שוב לקראת סופו.

מבחינה ווקאלית רפאל נשמע מאד לא מדויק, חרף העובדה שהתחרה בתוכנית -"The Voice" בפולין. הבעיה העיקרית של רפאל היא שאינו מצליח לחפות על השירה הבינונית עם כריזמה, וזה נראה מאד מיושן. ההעמדה מיושנת מאד ומזכירה במידת מה את ההעמדה של "Get You", השיר שייצג את רוסיה באירוויזיון 2011 והושר ע"י אלכס ספארו (Alex Sparrow). תמוהה ההחלטה שלו לבחור בשיר כזה בצוות ריקוד על טהרת המ, ללא רקדנית אחת לרפואה. זה יסיים בתחתית חצי הגמר ואת הגמר יראה כמו פולני טוב – לבד בחושך.

לצפייה בקטע מתוך החזרה הראשונה של פולין, נא לחצו מטה

– עמוד זה יתעדכן בשעה הקרובה עם תמונות מרוטרדם וקטעי וידאו מתוך החזרות – השארו מעודכנים –

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

פולין באירוויזיון 2021

"The Ride" (בעברית: "הנסיעה") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר רפאל ברזוזובסקי (Rafał Brzozowski) אשר ייצג את פולין בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 20 במאי. השיר נכתב על ידי צוות כותבים שוודי אשר כולל את: יואקים אוברניוס (Joakim Övrenius), תומאס קרלסון (Thomas Karlsson), קלרה רובנסון (Clara Rubensson) ויוהאן מאוריצסון (Johan Mauritzson). השיר, אשר משולב סינט-פופ יחד עם סאונד מאייטיז, מבוצע כולו בשפה האנגלית.

בימים אלה מדורגת פולין במקום 34 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.

רפאל  ברזוזובסקי (Rafał Brzozowski) – מי זה?

רפאל, בן 39, החל את הקריירה המוסיקלית שלו לפני עשור (2011) כשהתמודד בעונה הראשון של The Voice בפולין. ב- 2012 שחרר את הלהיט “Tak blisko” שהיה לשיר שהורד הכי הרבה פעמים בפולין ב- 2012 וב- 2013. מאז שחרר הזמר ארבעה אלבומים.

ב- 2017 ניסה רפאל לייצג את פולין באירוויזיון כשהגיע למקום השני בקדם אירוויזיון עם השיר “Sky Over Europe”. באותה שנה החל להנחות תכנית קבועה ברשת הטלוויזיה הפולנית (TVP).

רפאל מוכר לעולם האירוויזיון: ב- 2019 שימש כשופט בצוות השיפוט הפולני באירוויזיון, אשר העניק לאוסטרליה 12 נקודות. בשנה שעברה הנחה הזמר את תחרות האירוויזיון לילדים (Junior Eurovision Song Contest) שהתקיימה בוורשה שבפלין.

זו תהיה ההשתתפות ה- 23 של פולין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני בשנת הבכורה 1994 עם השיר "To nie ja!" בביצוע של אדיטה גורניאק (Edyta Górniak).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!