הזמרת המולדובנית, נטליה גורדיינקו, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Sugar". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד...

לאחר הופעת הזמר הפולני, עלתה להופיע נטלייה גורדיינקו, נציגת מולדובה. נטליה לובשת שמלת פאייטים פרנזית כסופה חשופת גב, ולצידה ארבעה רקדנים לבושים בשחור. היא פותחת את השיר כשהיא יושבת על גבי אחד מהם, כאשר היתר מאחוריה. ניכר דמיון בפתיח לזה של "Shady Lady" של אני לוראק, שייצג את אוקראינה באירוויזיון 2008 וסיים במקום השני. יש להזכיר שגם אותו חיבר פיליפ קירקורוב הססגוני, המוכר לחובבי האירוויזיון רבות. הכוריאוגרפיה של הריקוד אותו מבצעת נטליה ורקדניה זהה לחלוטין לזו שבקליפ. בבית השני של השיר הרצפה מוארת בצורת מעוין, ולאחר מכן נטליה עולה על חלק מוגבה בבמה, ומקבלת צילום שנע סביבה ב-360 מעלות.

יש לציין כי מדובר בהופעה מאד מינימליסטית, אשר מבחינת עבודת המסכים מפתיעה לרעה בכך שציפינו לראות קצת מהצבעוניות של הקליפ – את הקאפקייקס, הגלידה או אפילו את הבחור אותו נטליה "אכלה", בכך נראה כי המסר של השיר עלול להתמסמס וחבל. מבחינה קולית נראה כי נטליה לא התאמצה יתר על המידה, כך שבתו הגבוה שבסוף השיר היא בקושי התאמצה לבצע אותו. אני מקווה שזה בא מניסיון לשמור על הקול לחזרות הבאות ולא מחוסר יכולת.

לצפייה בקטע מההופעה של נטליה, לחצו על התמונה מטה

במסיבת העיתונאים, נשאלה נטליה האם חשה מבוהלת בחזרה. היא ענתה "זו לא הפעם הראשונה שלי על הבמה. רציתי להביא תחושות טובות וביטחון. סוכר זה כמו אושר, ואני רוצה שאירופה תרגיש את האושר הזה לאור השנה הקשה שחווינו. כשנשאלה גורדיינקו לגבי מידת סיפוקה משיתוף הפעולה עם פיליפ קירקורוב המנוסה, ענתה: "אני חושבת לפיליפ קירקורוב ניסיון רב, ואינני חושבת שקיים מישהו אחר מנוסה ממנו." גורדנייקו ניצלה הזדמנות זו להחמיא לשרון וון, דימיטריס קונטופולוס ומיכאיל גרוצייב – הצוות שמלווה אותה, הנוהג לכנות את עצמו ה-"Dream-Team". לסיום נשאלה הזמרת על חוויותיה מאירוויזיון 2006 בו השתתפה. היא סיפרה שלאחר התחרות זיהו אותה וקראו לה כשיר השיר בו השתתפה "Loca" (בעברית: משוגעת), וכי ענתה להם – "אני לא Loca, אני נטליה". היא אמרה שזו הייתה חוויה טובה והזיכרון המוסיקלי הטוב ביותר שלה, כאשר נשאלה על כך. קירקורוב ענה אף הוא על השאלה "מה הזיכרון המוסיקלי הטוב ביותר שלך", וציין שהוא השיר "Shady Lady" האלמותי של אני לוראק, אשר בהחלט ניכרת השפעתו על הכוריאוגרפיה של השיר הזה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




מולדובה באירוויזיון 2021

"Sugar" (בעברית: "סוכר") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת נטליה גורדיינקו (Natalia Gordienko) אשר תייצג את מולדובה בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 20 במאי. השיר נכתב על ידי דמיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos) ופיליפ קירקורוב (Philip Kirkorov) יחד עם מיכאיל גוצרייב (Mikhail Gutseriyev) ושרון וון (Sharon Vaughn). הזמרת המולדובנית חגגה הערב את חשיפת השיר בטקס גרנדיוזי הכולל שטיח אדום, אורחים רבים והצגת השיר בשידור חי ממוסקבה שברוסיה.

בימים אלה מדורגת מולדובה במקום 20 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.




נטליה גורדיינקו (Natalia Gordienko)

נטליה גורדיינקו ומילניום, אירוויזיון 2006

נטלייה גורדיאנקו, בת 33, היא זמרת פופ ידועה ממוצא אוקראיני אשר נולדה במולדובה. הזמרת התפרסמה ב- 2005 כסולנית של להקת Millennium. שנה לאחר מכן כבר ייצגה את מולדובה באירוויזיון עם השיר "Loca" והגיעה למקום ה- 20. באותה שנה השתתפה גם בפסטיבל Slavianski Bazaar. ב- 2007 זכתה במקום הראשון בפסטיבל הבינלאומי אשר מתקיים מידי שנה ברוסיה "New Wave".

הזמרת שחררה את אלבום הבכורה שלה בשנת 2010 וב- 2011 את אלבומה השני. בנוסף, שחררה מעל 15 שירים לרדיו במולדובה.

היא נבחרה לייצג את מולדובה באירוויזיון 2020 עם השיר "Prison" לאחר שזכתה במקום הראשון בקדם אירוויזיון המקומי. עם ביטול התחרות החליטה רשת הטלוויזיה המקומית להמשיך עם הזמרת המוכשרת את שיתוף הפעולה גם באירוויזיון 2021.

זו תהיה ההשתתפות ה- 16 של מולדובה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השלישי בשנת 2017 עם השיר "Hey, Mamma!" בביצוע של SunStroke Project.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!