הזמר האסטוני, אוקו סוביסטה, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "The Lucky One". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד...




שני להופיע היום הוא הזמר האסטוני, אוקו סוביסטה (Uku Suviste). נראה כי אוקו וצוותו מאד בטוחים בעצמם, לאור העובדה שההופעה מזכירה באופן כמעט מושלם את ההופעה שביצע בגמר הקדם האסטוני, ה-Eesti Laul. אוקו עומד לבדו על הבמה, כאשר יש תאורה כהה ומסכים בגוונים של כחול כהה המראים לסירוגין ברקים מתפרצים. אוקו לבוש בדיוק כפי שהתלבש בגמר הקדם האסטוני, עם חולצה לבנה ועניבה שחורה. מבחינת הביצוע, אוקו לא נשמע הכי מדויק ונראה כי הוא מאד מתוח ולחוץ במהלך החזרה. על פי טבלאות ההימורים כרגע הוא מחוץ לתמונת הגמר, וקשה לי לצפות שתחול תמורה במצבו בטבלאות ההימורים.

לצפייה בקטע מתוך החזרה הראשונה של אסטוניה, נא לחצו מטה

– עמוד זה יתעדכן בשעה הקרובה עם תמונות מרוטרדם וקטעי וידאו מתוך החזרות – השארו מעודכנים –

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




אסטוניה באירוויזיון 2021

"The Lucky One" (בעברית: "בר מזל") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר אוקו סוביסטה (Uku Suviste) אשר ייצג את אסטוניה בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 20 במאי. השיר נכתב על ידי הזמר יחד עם התמלילנית שרון וון (Sharon Vaughn). השיר כולו מבוצע בשפה האנגלית.

בימים אלה מדורגת אסטוניה במקום 37 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.

אוקו סוביסטה (Uku Suviste) – מי זה?

הזמר והיוצר אוקו סוביסטה, בן 38, השתתף לאורך הקריירה באינספור פסטיבלים מקומיים ובינלאומיים. סוביסטה הגיע למקום השלישי בפסטיבל "New Wave 2010" אשר מתקיים מידי שנה ברוסיה. ב- 2018 השתתף ב- The Voice of Russia שם הגיע עד לשלב חצי הגמר.

סוביסטה התמודד בחצי הגמר הראשון של ה- Eesti Laul לשנת 2017, אך לא הצליח לעלות לגמר עם השיר “Supernatural”. בשנה שעברה התמודד עם השיר "Pretty Little Liar" והצליח לזכות במקום השני בגמר האסטוני.

בשנה שעברה זכה הזמר במקום הראשון ב- Eesti Laul ונבחר לייצג את אסטוניה באירוויזיון 2020 עם השיר "What Love Is?" התחרות בוטלה בשל התפרצות מגפת הקורונה אך רשת הטלוויזיה האסטונית הבטיחה לשריין לזמר מקום בתחרות המקומית גם השנה.

לאורך הקריירה של הזמר הוא שחרר לתחנות הרדיו באסטוניה שירים רבים.

זו תהיה ההשתתפות ה- 26 של אסטוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2001 בזכות השיר "Everybody" בביצוע של Tanel Padar, Dave Benton & 2XL.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!