הזמר האוסטרי, וינסנט בואנו, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Amen". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד...

אנחנו במחצית הדרך להיום, כאשר המתמודד החמישי מתוך תשעה שנכנס לחזרות באולם AHOY שברוטרדם הינו וינסנט בואנו, נציג אוסטריה.

וינסנט בואנו עומד על הבמה לבדו, ללא מלווים. הוא לבוש חליפה שחורה מבריקה, מזכירה קצת את זו של חובי סטאר נציג ישראל לאירוויזיון 2016. גם בתאורה ניכר דמיון – מדובר בהופעה על רקע חשוך עם הבזקי אורות בהירים. ברגע השיא של השיר מלווה אותו שובל אורות המדגיש את החלק המרגש שבשיר. וינסנט שר את ליבו, והדבר ניכר. הוא מבצע עם הרבה רגש, בהופעה קטנה ומינימלית. העובדה שהבלדה של וינסנט בואנו מוקפת בשירים קצביים אמורה להיטיב עמו.

לצפיה בקטע מהחזרה הראשונה של וינסט בואנו, לחצו על התמונה מטה

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




אוסטריה באירוויזיון 2021

"Amen" (בעברית:"אמן") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר וינסנט בואנו (Vincent Bueno) אשר ייצג את אוסטריה בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 20 במאי. השיר נכתב והופק על ידי היוצרים הבאים: פלה לוריאנו (Pele Loriano), יונאס ת'אנדר (Jonas Thander) ואשלי היקלין (Ashley Hicklin). השיר מבוצע בשפה האנגלית.

בימים אלה מדורגת אוסטריה במקום 27 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.




וינסנט בואנו (Vincent Bueno)

זמר ה- R&B וינסנט בואנו (Vincent Bueno), בן 34, הוא זמר אשר נולד באוסטריה ממוצא פיליפיני. ב- 2008 זכה הזמר בתכנית טלוויזיה מוסיקלית אשר הופקה על ידי ORF. הוא כבר עמד על בימת האירוויזיון כאשר ליווה את הזמר נתן טרנט (Nathan Trent) באירוויזיון 2017 כזמר ליווי. בנוסף, התמודד הזמר בקדם האירוויזיון האוסטרי האחרון שנערך ב- 2016. אז ביצע את השיר "All We Need Is That Love" והגיע למקום ה- 6.

וינסנט בואנו מוכר לעולם האירוויזיון כאשר התמודד בקדם האירוויזיון האוסטרי בשנת 2016 עם השיר "All I Need Is That Love". ב- 2017 הוא שימש כזמר ליווי של הזמר נתן טרנט (Nathan Trent) עם השיר "Running On Air". לקראת אירוויזיון 2020, נבחר וינסנט בואנו בבחירה פנימית לייצג עם השיר "Alive", אך התחרות בוטלה בשל התפרצות מגפת הקורונה.

זו תהיה ההשתתפות ה- 48 של אוסטריה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנים: 1966 ו- 2014. זכייתה האחרונה עם השיר "Rise Like a Phoenix" בוצעה, כידוע, על ידי Conchita Wurst.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!