הזמרת האזרית, אפנדי, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Mata Hari". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד...




הבאה בתור להופיע היא אפנדי, נציגת אזרבייג'אן. אפנדי עלתה לבמה מלווה בארבע רקדניות. אפנדי התלבשה בשמלת קטיפה שחורה עם קריסטלים המכסה את ידיה. בתחילת ההופעה הרקע הינו זהוב ומסך הלד מציג אש לוהטת מתפרצת, דבר העולה בקנה אחד עם הקליפ של השיר. כמו כן, במהלך השיר מוצגים עיצוביים הודיים כמו שנראו בקליפ. אי אפשר להתעלם מכדור זהוב אשר משתקף ממנו נחש צפע, מה שגורם לאפנדי ידידתנו להראות כ"מכשפת הצפעים". כמו לחן השיר, ניתן לזהות נגיעות הודיות רבות בשיר.

אפנדי מבצעת ונעה בהתלהבות ניכרת, כאשר הרקדניות שלה חגות סביבה. במהלך השיר הן מבצעות את תנועת הידיים המדמה "שמש" , בדיוק כמו שנעשה בביצועים של טורקיה 2003 ובצפון מקדוניה 2004. בריקוד של סוף השיר, ניתן לראות דמיון רב לריקוד שהיא בקליפ של "קליאופטרה", השיר איתו היא תכננה להשתתף בשנה שעברה. מבחינה ווקאלית, אפנדי שרה במידה טובה בסך הכל, אם כי אני מכיר לא מעט שהיו מתלוננים ששמעו מבטאים יותר טובים באנגלית. אני חושב שזו ההופעה התוססת שראינו היום, ושאפנדי, ליטרלי, שרפה את הבמה.

לצפייה בהופעה של אפנדי, לחצו בתמונה מטה

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




אזרבייג'אן באירוויזיון 2021

"Mata Hari" (בעברית: "מאטה הארי") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת אפנדי (Efendi) אשר תייצג את אזרבייג'אן בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי, שם תתמודד מול נציגת ישראל – עדן אלנה, על אחד מ- 10 המקומות בגמר. השיר נכתב על ידי היוצרים: אמי ואן דר וואל (Amy van der Wel), לוק ואן בירס (Luuk van Beers), טוני קורנליסן (Tony Cornelissen), ג'וש ארל (Josh Earl). השיר עוסק ברקדנית הולנדת אשר הואשמה בריגול לטובת גרמניה במלחמת העולם הראשונה והוצאה להורג. השיר כולו מבוצע בשפה האנגלית.

בימים אלה מדורגת אזרבייג'אן במקום 18 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.




סמירה אפנדי (Samira Efendo) – מי זו?

סמירה אפנדי, בת 29, השתתפה לאורך השנים בתכניות טלוויזיה פופולריות באזרבייג'אן כמו Yeni ulduz, Böyük Səhnə (מקום 3) ו- The Voice of Azerbaijan (מקום 3). ב- 2017 היא השתתפה בתחרות הבינלאומית Silk Way Star בקזחסטן שם זכתה במקום השלישי וב- 2019 השתתפה בתחרות הבינלאומית Voice of Nur-Sultan שנערכה גם בקזחסטן.

זו תהיה ההשתתפות ה- 13 של אזרבייג'אן בתחרות, אשר השתתפה לראשונה בשנת 2008. עד כה אזרבייג'אן זכתה פעם אחת בתחרות: בשנת 2011 עם השיר "Running Scared" בביצוע של אל וניקי.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!