הלהקה הליטאית, The Roop, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Discoteque". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד…


ההרכב הליטאי, The Roop, עלה ראשון להופעה בחזרה עם השיר "Discoteque". בתחילת ההופעה ניתן היה לראות את התאורה הצבעונית של לוגו התחרות.

בדיוק כמו בתחרות הקדם הליטאי, חברי הלהקה לבשו את הבגדים הצהובים והשתמשו בכוריאוגרפיה זהה לחלוטין להופעה בה ניצחו את הקדם באופן מוחץ. כך גם הריקודים הייחודיים של הסולן, פוזת ה"כתר" הידועה לנו מבילאל חוסייני (נציג צרפת 2019), המבטים החדים למצלמה ובכלל ההומור והכיפי שהועבר. כמו כן, התאורה אופיינה בגוונים סגולים על רקע כהה בסגנון דיסקו, בדיוק כשם השיר, ומדי פעם התחלפה לסירוגין עם משבצות שחורות-לבנות באופן המזכיר את תחרות הפורמולה. כמו כן ניתן היה להבחין בהולוגרמת כדור הדיסקו בפתיח השיר. הסולן נראה מסופק ובטוח בעצמו. ההופעה מצטלמת טוב על רקע הבמה הקטנה, ולקראת סוף השיר יש קטע צילום בו המצלמה מסתובבת סביב הסולן ושתי הרקדניות שלצידו שעובר מצוין ומרשים. מבחינת ווקאלית, ואידוטס, סולן הלהקה, נשמע מאד מדויק וקולע, ובהתחשב בכך שמדובר בחזרה ראשונה שנפתחת בשעה עשר (שעון מקומי).

לצפייה בדקה מהחזרה של ליטא, לחצו על התמונה.

במסיבת העיתונאים, נשאל סולן הלהקה ואידוטס על פשר תנועת הידיים הקמוצה אותה הוא נוהג לעשות. הוא סיפר שהוא לקח אותה מבנו, ועושה כהזדהות איתו. כמו כן, שאלו את הלהקה האם צפויים שינויים בהמשך. סולן הלהקה השיב שיהיו שינויים, ושעיקרם יהיה בעיקר בצילום. הוא הוסיף ואמר כי עבודת המצלמה היא הדבר החשוב בהופעה, ושזו למעשה "העין של התחרות". הוא אף סיפר כי ביטול התחרות היה קשה עבורם, ולא ידעו אז האם יזכו להשתתף השנה. לסיום, נשאלו חברי הלהקה את מי הכי חשוב להם להרשים. הם ענו כי חשוב להם להרשים את כלל הצופים, אולם בעיקרם את משפחותיהם.

 

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ליטא באירוויזיון 2021

"Discoteque" (בעברית: "דיסקוטק") הוא שם השיר שיבוצע על ידי להקת The Roop אשר תייצג את ליטא בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי. מדובר בשיר המבוצע כולו בשפה האנגלית ועוסק ב"שחרור פנימי אישי". לדברי חברי הלהקה: "לעיתים אנו אומרים שאנו חופשיים ושאנו חיים בעולם חופשי אך רוב המעצורים שלנו מגיעים מבפנים. השיר והתנועות שלנו בשיר מכוונים כדי לשחרר את מוחנו, שמכיל יותר מדי ביקורת עצמית, פחד להיות שונים וחוסר רצון לקבל את גופנו".

רגע לפני החזרות דורג השיר הליטאי במקום 7 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.




The Roop – מי אלה?

להקת The Roop היא להקה שמורכבת משלושה חברים: הסולן והקלידן ויידוטאס ואליוקביצ'יוס (Vaidotas Valiukevičius), המתופף רוברטאס ברנאוקאס (Robertas Baranauskas) והגיטריסט מאנטאס באנישאוסקאס (Mantas Banišauskas).

הלהקה הוקמה בוילנה בנובמבר 2014. חברי הלהקה התמודדו לראשונה בקדם האירוויזיון בליטא בשנת 2018 עם השיר "Yes, I Do" – אז זכו במקום השלישי. עד כה הוציאה הלהקה שני אלבומים ו- 8 סינגלים.

הלהקה זכתה בשנה שעברה בקדם אירוויזיון הליטאי ותוכננה להתמודד באירוויזיון 2020 עם השיר "On Fire".  רגע לפני ביטול תחרות האירוויזיון דורגה הלהקה במקום השלישי בטבלאות ההימורים בשנה שעברה.

זו תהיה ההשתתפות ה- 21 של ליטא באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השישי באירוויזיון 2006 עם השיר "We Are the Winners" בביצוע של LT United.



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!