קבלו את טבלת ההימורים המלאה לקראת אירוויזיון 2021, יממה לפני תחילת החזרות של המדינות המתמודדות על הבמה הגדולה ברוטרדם.




קבלו את טבלת ההימורים המלאה שעות ספורות לפני תחילת החזרות לאירוויזיון 2021 שיתקיים ברוטרדם. בימים האחרונים לא ראינו שינויים מהותיים בטבלה אך עם תחילת החזרות אנו נראה איך הטבלה משתנה מקצה לקצה.

על פי טבלאות ההימורים, השיר "Je Me Casse" בביצוע של דסטיני שייצג את האי הים תיכוני מלטה, עדיין הפייבוריט העיקרי לזכייה בתחרות. השיר המלטזי מוביל בראש טבלאות ההימורים כאשר השיר הצרפתי, "Voilà" בביצוע של ברברה פראבי, מדורג במקום השני והשיר השוויצרי, "Tout l'univers" בביצוע של הזמר Gjon's Tears, מדורג במקום השלישי.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בימים האחרונים ירדה שוודיה ממקום 7 למקום 8, וליטא עלתה ממקום 8 למקום 7. אלבניה ירדה אל המקום האחרון, ממקום 37 למקום 39. יתר השינויים בשבוע האחרון היו מינוריים ביותר.




מה קורה עם ישראל?

מאז חשפה ישראל את הגרסה החדשה לשיר "Set Me Free", טיפסה עדן אלנה מהמקום ה- 26 למקום ה- 17! בשבוע האחרון לא נרשמו שינויים מבחינת ישראל בטבלאות ההימורים. על פי ההימורים ישראל מבטיחה את מקומה בגמר אך מדורגת במיקום גבולי מאוד ולכן עיננו נשואות לחזרה הראשונה של עדן אלנה על בימת האירוויזיון שתתקיים ביום ראשון.

Eurovisionworld.com




ישראל תתמודד בחצי הגמר הראשון שיתקיים ב- 18 במאי מול 15 מדינות נוספות בתקווה להתברג בעשרת המקומות הראשונים כדי להעפיל לגמר. הגמר הגדול של אירוויזיון 2021 יתקיים ב- 22 במאי.

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    פרסומת: מחפשים צלם בר מצווה? רק LaVie Photography!