הימורים: עדן אלנה הישראלית מדורגת במקום 17. מלטה עדיין בראש הטבלה וצרפת במקום השני. קבלו את טבלת ההימורים, חמישה ימים לפני תחילת החזרות ברוטרדם.




חמישה ימים לפני תחילת החזרות, ו- 20 ימים לגמר הגדול של אירוויזיון 2021 ואין שינויים מהותיים בטבלת ההימורים. השנה, לעומת שנים קודמות, רוב המדינות לא ערכו מסע לקידום השיר במדינות אירופה ולכן עדיין לא שמענו ביצועים חיים של חלק גדול מאוד מהמתמודדים – ולהופעה חיה יש כמובן השפעה רבה על התוצאה הסופית באירוויזיון. יש לציין שגם עדן אלנה, שמשפרת אט-אט את דירוגה, עדיין לא ביצעה את השיר "Set Me Free" בהופעה חיה.

על פי טבלאות ההימורים, השיר "Je Me Casse" בביצוע של דסטיני שייצג את האי הים תיכוני מלטה, הוא הפייבוריט העיקרי לזכייה בתחרות. השיר המלטזי מוביל בראש טבלאות ההימורים כאשר השיר הצרפתי, "Voilà" בביצוע של ברברה פראבי, מטפס למקום השני. השיר השוויצרי, "Tout l'univers" בביצוע של הזמר Gjon's Tears, מדורג כעת במקום השלישי.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בשבועות האחרונים בולגריה יורדת מהמקום ה- 4 למקום ה- 6, איסלנד מטפסת ממקום 7 למקום 5, סן מרינו יורדת ממקום 9 למקום 12, קפריסין נכנסת לעשירייה הראשונה ומדורגת כעת במקום ה- 9, רומניה עולה ממקום 15 למקום 13, מולדובה מאבדת גבוה ויורדת ממקום 16 למקום 20, סרביה עולה ממקום 30 למקום 22, אוסטריה יורדת ממקום 24 למקום 27, מקדוניה הצפונית מתרסקת ממקום 25 למקום 31 וגאורגיה מחליפה את אלבניה בתחתית הטבלה.




מה קורה עם ישראל?

מאז חשפה ישראל את הגרסה החדשה לשיר "Set Me Free", טיפסה עדן אלנה מהמקום ה- 26 למקום ה- 17! בחודש האחרון שיפרה עדן את מיקומה בשני מקומות נוספים למרות שעדיין לא שמענו את הזמרת מבצעת את השיר בהופעה חיה ולמרות שהזמרת הישראלית כמעט ולא קידמה את השיר באתרי אירוויזיון שונים.

כדי שישראל תצלח את שלב חצי הגמר ותעלה לגמר הגדול עליה להתברג באחד מעשרת המקומות הראשונים, ובשלב זה ישראל מדורגת במקום ה- 9 מתוך 16 המדינות אשר מתמודדות בחצי הגמר הראשון. על פי ההימורים ישראל מבטיחה את מקומה בגמר, אך מדובר במיקום גבולי מאוד ולכן עיננו נשואות לביצוע החי של עדן על בימת האירוויזיון.




ישראל תתמודד בחצי הגמר הראשון שיתקיים ב- 18 במאי מול 15 מדינות נוספות בתקווה להתברג בעשרת המקומות הראשונים כדי להעפיל לגמר. הגמר הגדול של אירוויזיון 2021 יתקיים ב- 22 במאי.

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    פרסומת: מחפשים צלם בר מצווה? רק LaVie Photography!