בלאס קנטו, נציג ספרד לאירוויזיון 2021, חושף פרטים נוספים על ההופעה ומאשר שעל בימת האירוויזיון נשמע גרסה חדשה של השיר הספרדי.

נציג ספרד לאירוויזיון 2021 ברוטרדם, בלאס קנטו (Blas Cantó), חשף היום במסגרת התוכנית Telediario פרטים נוספים על ההופעה של שירו “Voy a quedarme” על בימת התחרות. קנטו אמר כי צפויות להיות הפתעות, וכי כעת הוא משקיע את כל זמנו בהופעה ובהעמדתה באולם ׳Ahoy׳ ברוטרדם. עוד הוסיף כי הוא מנסה להשאר רגוע, ולהשקיע את כל כולו בשירה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




נזכיר כי בלאס כבר חשף את המקהלה שמתוכננת לשיר כחלק מקולות הרקע ואף תשהה על הבמה בעת ההופעה. כעת הוא מגלה כי ההופעה צפויה להיות מינימליסטית ומתאימה לאופי השיר, השיר מתחיל חלש ממשיך בעוצמה רבה ומסיים שוב חלש.

מרווין דיטמן (Marvin Dietmann), שמביים את ההופעה של בלאס קנטו, וגם יביים מספר הופעות אחרות השנה, דואג לכך שהסיפור בשיר יעבור באופן המיטבי לצופים. ״אתם עומדים לראות רגע קסום, הסיפור של בלאס יתממש על הבמה, וכולנו נגלה את הצד הקסמי של השיר״.

חשוב להדגיש כי הגרסה המוכרת לנו היום של השיר הספרדי, לא תהיה הגרסה שתושמע על בימת האירוויזיון, אלא גרסה מעודכנת, בה יש שינוי בבית השני, תחילת השיר תהיה באקפלה.




ספרד באירוויזיון 2021

"Voy a quedarme" (בעברית: "אני אשאר") הוא שם השיר שיבוצע על ידי בלאס קנטו (Blas Cantó) אשר ייצג את ספרד בגמר הגדול של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 22 במאי. הזמר נבחר לייצג את ספרד באירוויזיון 2020 שבוטל, לאחר מכן החליטה רשת הטלוויזיה הספרדית להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמר גם באירוויזיון הבא. השיר נכתב על ידי הזמר יחד עם לירוי סנצ'ז (Leroy Sanchez), דניאל אוטרגה "דנגלו" (Daniel Ortega "Dangelo") ודן האמונד (Dan Hammond). השיר כולו מבוצע בשפה הספרדית.

נכון לימים אלה, ספרד מדורגת רק במקום 34 מתוך 39 בטבלאות ההימורים.

זו תהיה ההשתתפות ה- 60 של ספרד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1968 ו- 1969. 




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    פרסומת: מחפשים צלם אירועים לאירוע שלכם? רק LaVie Photography!