האזינו: הזמרת הלטבית, סמנתה טינה, צילמה ביצוע אקוסטי מיוחד לשיר "The Moon Is Rising".




הזמרת הלטבית, סמנתה טינה (Samanta Tīna), שחררה ביצוע אקוסטי לשיר "The Moon Is Rising" בעזרת ערוץ היוטיוב הרשמי של האירוויזיון. הזמרת, שמציגה את יכולותיה הקוליות, מלווה על ידי נגן פסנתר.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




לטביה באירוויזיון 2021

"The Moong Is Rising" (בעברית: "הירח זורח") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת סמנתה טינה (Samanta Tīna) אשר תייצג את לטביה בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 20 במאי. את השיר כתבה הזמרת יחד עם הזמרת-יוצרת אמינטה (Aminata), שייצגה את לטביה באירוויזיון 2015 עם השיר "Love Injected" ויצרה גם את השיר לאירוויזיון 2016 ו- 2020,עוד שותף לכתיבה היוצר-מפיק אוסקרס אוהנס (Oskars Uhaņs). השיר מבוצע בשפה האנגלית.

השיר הלטבי מדורג בימים אלה במקום 32 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.

זו תיהיה ההשתתפות ה- 21 של לטביה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון ב- 2002 שהושג על ידי מארי אן (Marie N) עם השיר "I Wanna". לטביה הייתה הבטחה גדולה מאוד באירוויזיון בשנותיה הראשונות. השתתפותה הראשונה הייתה בשנת 2000 אז זכתה במקום ה- 3. שנתיים לאחר מכן כבר זכתה במקום הראשון. למרות זאת, ב- 11 השנים האחרונות הצליחה המדינה לעלות לגמר רק פעמיים.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    פרסומת: מחפשים צלם ברית? רק LaVie Photography!