ארבע רקדניות ילוו את דסטיני על בימת האירוויזיון בזמן ביצוע השיר “Je Me Casse”. הביצוע יבויים על ידי סשה ז'אן בפטיסט.




דסטיני (Destiny) תלווה על בימת האירוויזיון על ידי ארבע רקדניות. לארבע הרקדניות ניסיון עם זמרים בינלאומיים, ובנוסף הן הופיעו השנה בקדם אירוויזיון השוודי (מלודיפסטיבלן) כרקדניות בביצוע של דוטר (Dotter) ודני סאוסדו (Danny Saucedo).

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




את ההעמדה והכוריאוגרפיה תביים סשה ז'אן-בפטיסט (Sacha Jean-Baptiste) אשר תביים לא פחות מחמישה מתמודדים השנה. יש לציין שסשה ז'אן בפטיסט עמדה מאחורי 17 מתמודדים בתחרות, כאשר ביניהם ניתן למצוא את "Euphoria" של לורן (Loreen), "Beautiful Mess" של קריסטיאן קוסטוב (Krisitian Kostov), וכן את "Fuego" של אלני פוריירה (Eleni Foureira) הקפריסאית, המוכרת לנו כיריבה העיקרית של נטע ברזילי לזכייה באירוויזיון 2018.

השנה תביים ז'אן בפטיסט גם את השיר השוויצרי. נדגיש כי השיר המלטזי והשיר השוויצרי מועמדים לזכייה עפ"י סוכנויות ההימורים השונות. מדינות נוספות שישתמשו בשירותיה של המפיקה המעוטרת הן שוודיה, גאורגיה ואלבניה.




מלטה באירוויזיון 2021

"Je Me Casse" (בעברית: "אני הולכת") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת דסטיני צ'וקוניירה (Destiny Chukunyere) אשר תייצג את מלטה בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי, שם תתמודד מול נציגת ישראל – עדן אלנה, על אחד מ- 10 המקומות בגמר. השיר נכתב על ידי היוצרים: עמנואל דרמונט (Amanuel Dermont), מאלין כריסטין (Malin Christin), ניקלאס אקלונד (Nicklas Eklund) ופיט בארינגר (Pete Barringer) שכתב את השיר הפולני לאירוויזיון 2017 – "Flashlight". השיר כולו מבוצע בשפה האנגלית פרט למשפט בצרפתית "Je Me Casse" אשר משמש גם כשם השיר.

מאז נחשף השיר המלטזי הוא כבש את טבלאות ההימורים ומדורג במקום הראשון בסיכויים לזכות באירוויזיון 2021.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 33 של מלטה בתחרות האירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה מלטה הוא המקום השני בשנת 2002 וב- 2005.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    פרסומת: מחפשים צלם מגנטים? LaVie Photography!