אפנדי, נציגת אזרבייג'אן לאירוויזיון 2021, מספרת בראיון על השירים האהובים עליה באירוויזיון 2021 ועל הופעתה הקרובה בתחרות ברוטרדם.




אפנדי (Efendi), נציגת אזרבייג'אן לאירוויזיון 2021, מספרת לאתר האירוויזיון Eurovoix שהשירים האהובים עליה ביותר מתוך אירוויזיון 2021 הם השיר הישראלי, השיר של פינלנד והשיר של בריטניה. אפנדי אף מתכתבת מידי פעם עם ג'יימס ניומן (James Newman) הבריטי והם תומכים זה בזה במסע האירוויזיון.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




אפנדי מגלה שהופעתה ברוטרדם מתוכננת להיות שונה מהופעתה בהקלטת הגיבוי. הזמרת מספרת שהיא חוסנה נגד הנגיף ולכן סיכוייה להגיע לרוטרדם גבוהים למדי: "בעיקרון ההופעות יהיו שונות בגלל שהתלבושות יהיו שונות והריקוד יהיה שונה. כמובן, אני חושבת שהאירוויזיון הוא אירוע גדול מימדים ולכן גם ההופעה בתחרות תיהיה גדולה יותר".

עוד מספרת הזמרת שהופעתה בתחרות תיהיה שונה לגמרי מההופעה שהיא תכננה לבצע באירוויזיון 2020 עם השיר "Cleopatra": "זו תיהיה הופעה שונה לגמרי ממה שתכננו בשנה שעברה, משום שאז רצינו ליצור אווירה מצרית על הבמה. לכן עם 'Mata Hari' זה יהיה שונה. הנושא של השיר שונה. בנוסף, שנה שעברה עצרנו את דיונים על ההעמדה בשלב מוקדם בגלל ביטול התחרות".




אזרבייג'אן באירוויזיון 2021

"Mata Hari" (בעברית: "מאטה הארי") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת אפנדי (Efendi) אשר תייצג את אזרבייג'אן בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי, שם תתמודד מול נציגת ישראל – עדן אלנה, על אחד מ- 10 המקומות בגמר. השיר נכתב על ידי היוצרים: אמי ואן דר וואל (Amy van der Wel), לוק ואן בירס (Luuk van Beers), טוני קורנליסן (Tony Cornelissen), ג'וש ארל (Josh Earl). השיר עוסק ברקדנית הולנדית אשר הואשמה בריגול לטובת גרמניה במלחמת העולם הראשונה והוצאה להורג. השיר כולו מבוצע בשפה האנגלית.

השיר מדורג בימים אלה במקום 17 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.

זו תהיה ההשתתפות ה- 13 של אזרבייג'אן בתחרות, אשר השתתפה לראשונה בשנת 2008. עד כה אזרבייג'אן זכתה פעם אחת בתחרות: בשנת 2011 עם השיר "Running Scared" בביצוע של אל וניקי.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!