רפאל, נציג פולין לאירוויזיון 2021, חושף שהופעתו על בימת התחרות תושפע רבות משנות ה- 80'.

נציג פולין לאירוויזיון 2021, רפאל (Rafał), חושף פרטים לגבי הופעתו על בימת התחרות ברוטרדם. הזמר מאשר שאווירת השיר תישאר דומה לקליפ, אווירה של שנות ה- 80',עם שינויים קלים: "הרעיון לייצר על הבמה אווירה של שנות ה- 80, עם סגנון כמו משחקי מחשב מהתקופה".

הופעתו של רפאל על בימת התחרות תבויים על ידי מיקולאי דוברווולסקי (Mikolaj Dobrowolski) כשעל הכוריאוגרפיה אחראית אגוסטין אגורולה (Agustin Egurrola).רפאל מסביר שאת השיר מלווה כוריאוגרפיה רבה והופעתו תיהיה "דינמית ומדוייקת".

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




פולין באירוויזיון 2021

"The Ride" (בעברית: "הנסיעה") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר רפאל ברזוזובסקי (Rafał Brzozowski) אשר ייצג את פולין בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 20 במאי. השיר נכתב על ידי צוות כותבים שוודי אשר כולל את: יואקים אוברניוס (Joakim Övrenius), תומאס קרלסון (Thomas Karlsson), קלרה רובנסון (Clara Rubensson) ויוהאן מאוריצסון (Johan Mauritzson). השיר, אשר משולב סינט-פופ יחד עם סאונד מאייטיז, מבוצע כולו בשפה האנגלית.

זו תהיה ההשתתפות ה- 23 של פולין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני בשנת הבכורה 1994 עם השיר "To nie ja!" בביצוע של אדיטה גורניאק (Edyta Górniak).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!