נציגת פולין לאירוויזיון 2020, אליציה שמפלינסקה, עדיין מקווה להגשים את החלום ולייצג בעתיד את פולין באירוויזיון. הזמרת מביעה תמיכה בזמר הנבחר אך סולדת מהדרך בה נודע שלא נבחרה להתמודד באירוויזיון 2021.

ימים ספורים לאחר שאירוויזיון 2020 בוטל, נציגת פולין באירוויזיון 2020 – אליציה שמפלינסקה (Alicja Szemplińska) מיהרה להביע רצון להשתתף באירוויזיון 2021 ברשתות החברתיות. בעקבות בחירת הזמר רפאל (Rafał) כנציג הפולני לאירוויזיון הקרוב, אליציה שמפלינסקה מגיבה באמצעות פוסט באינסטגרם לחדשות ומספרת שרשת הטלוויזיה הפולנית כלל לא יצרה עימה קשר לאורך כל התקופה.

הזמרת כתבה: "החלום להשתתף בתחרות האירוויזיון של השנה הגיע לקצו. כבר חוויתי את זה בעבר, אבל בפעם שעברה הייתה לי עדיין תקווה שחייתי איתה למשך שנה נוספת. עד ליום הזה ממש. שנה שעברה נגיף הקורונה עצר בעדי, והשנה…" הזמרת רמזה שהיה ניתן למנוע את המצב הזה.

"אני בת 18 ואני כן רוצה לשיר, ליצור, לכתוב ולהכיר את כולכם בהופעות. אני לא יכולה לדמיין אף חיים אחרים. הלחץ, הכבוד והגאווה שמגיעים מהזכות לייצג את המדינה הזו, המדינה שאני אוהבת, כולם התערבבו במהלך 12 החודשים האחרונים עם תחושת חוסר הוודאות והתקווה 'להזדמן' לאירוויזיון השנה. זה לא קרה… מתברר שלא אהבו את שיר האירוויזיון החדש שלי מספיק כדי לתת לנו סיכוי."

"אני כן מודה לכולכם על התמיכה שלכם לאורך כל השנה, על השימוש בהשטאג #אליציה_לאירוויזיון_2021, על האנרגיה המדהימה והאמונה בי!!! אני מבטיחה שאני לא שמה את קריירת המוזיקה שלי בצד, אני עובדת על ההפתעות הבאות מבית אליציה במיוחד בשבילכם! החלום שלי ללכת לאירוויזיון עדיין חי ואני מאמינה שיום אחד אני אצליח להפוך אותו למציאות. התקווה השנה היא אצל הנציג הגדול רפאל בזוזובסקי. רפאל, אני והמעריצים שלי תמיד נתמוך בך!! ברכותיי!!! אליציה."

בחודש פברואר פורסם כי רשת הטלוויזיה הפולנית שקלה שלושה אמנים לאירוויזיון 2021 – רפאל (שנבחר לבסוף), קליאו (נציגת פולין ב- 2014) ואליציה. מאז שלב זה ועד יציאת השיר של רפאל לאירוויזיון, אליציה לא קיבלה שום עדכון לגבי מצב הקדם הפנימי. התנהלות רשות השידור הפולנית ספגה ביקורת רבה ברשתות החברתיות בימים האחרונים בשל כך.

פולין באירוויזיון 2021

"The Ride" (בעברית: "הנסיעה") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר רפאל ברזוזובסקי (Rafał Brzozowski) אשר ייצג את פולין בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 20 במאי. השיר נכתב על ידי צוות כותבים שוודי אשר כולל את: יואקים אוברניוס (Joakim Övrenius), תומאס קרלסון (Thomas Karlsson), קלרה רובנסון (Clara Rubensson) ויוהאן מאוריצסון (Johan Mauritzson). השיר, אשר משולב סינט-פופ יחד עם סאונד מאייטיז, מבוצע כולו בשפה האנגלית. נכון להיום (13/3) פולין מדורגת במקום 21 בטבלאות ההימורים.

זו תהיה ההשתתפות ה- 23 של פולין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני בשנת הבכורה 1994 עם השיר "To nie ja!" בביצוע של אדיטה גורניאק (Edyta Górniak).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!