בלרוס באירוויזיון 2021: ההרכב Galasy ZMesta יבצעו את השיר "Ya Nauchu Tebya" על בימת האירוויזיון. האזינו לשיר.

"Ya Nauchu Tebya" (בעברית: "אני אלמד אותך") הוא שם השיר שיבוצע על ידי ההרכב Galasy ZMesta אשר ייצגו את בלרוס בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי. ההרכב יתמודד מול הזמרת הישראלית – עדן אלנה. השיר כולו נכתב בשפה הרוסית – זו הפעם הראשונה בה בלרוס שולחת שיר ברוסית לתחרות.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




Galasy ZMesta נבחרו בבחירה פנימית בדומה לתהליך הבחירה שהיה במדינה בשנת 2011: כ- 50 אמנים ויוצרים הגישו שירים לרשת הטלוויזיה הבלרוסית, BTRC, ומתוכם בחרו צוות מומחים את Galasy ZMesta כמתאימים ביותר לייצג את בלרוס באירוויזיון. בין האמנים שהגישו שירים לרשת הטלוויזיה הבלרוסית ניתן היה לראות גם את זנה (ZENA) שייצגה את בלרוס באירוויזיון 2019 שנערך בישראל.




Galasy ZMesta – מי הם?

Galasy ZMesta הם הרכב רוק שמגיע מבאראנאויצ'י שבמחוז ברסט בבלרוס. בהרכב ישנם 5 חברים: דמיטרי בטוקוב (Dmitry Batukov), יבגני קרדאש (Evgeny Kardash), מקסים פונומרנקו ( Maksim Ponomarenko), יבגני ארטיוך (Evgeny Artyukh) ואירינה סורגוביצקיה (Irina Sorgovitskaya). הלהקה ידועה בתמיכתה בנשיא בלרוס – אלכסנדר לוקשנקו הידוע בשלטונו הדיקטטורי, ואף ספגו ביקורת קשה על המילים בשירם לאירוויזיון שלועגות לתנועות הפרו-דמקורטיות בבלרוס (תנועות המתנגדות למשטר של אלכסנדר לוקשנקו).

מילים – "Ya Nauchu Tebya":

– בקרוב –

זו תהיה ההשתתפות ה- 17 של בלרוס באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השישי בשנת 2007 עם השיר "Work Your Magic" בביצוע של דימיטרי קולדון (Dmitry Koldun).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!