הערב בשעה 21:00 (שעון ישראל) יתקיים שלב "גלגל ההצלה" של קדם האירוויזיון השוודי – Melodifestivalen 2021. שמונה מתמודדים יתמודדו על ארבעה מקומות בגמר הגדול. המידע החשוב וקישור לצפייה בכתבה הבאה.




הערב בשעה 21.00 (שעון ישראל) יחל שלב "גלגל ההצלה" של קדם האירוויזיון השוודי – Melodifestivalen 2021. התחרות תשודר בשידור חי במתכונת מיוחדת בשל מגפת הקורונה. שמונה מתמודדים יתמודדו הערב על ארבעה מקומות אחרונים בגמר הגדול. תוצאות המשדר יקבעו על ידי הצופים הצופים בלבד.

חצי הגמר יחל בשעה 21:00 (שעון ישראל) ויסתיים בשעה 22:30. לצפייה ב"גלגל ההצלה" השוודי לחצו – כאן!

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בשלב גלגל ההצלה משתתפים המתמודדים אשר הגיעו למקום השלישי והרביעי בארבעת חצאי הגמר שהתקיימו בשבועות האחרונים. המתמודדים הערב חולקו לזוגות כאשר כל שני שירים יתמודדו "ראש בראש" זה מול זה. הזוכה בכל דו-קרב יעלה לגמר הגדול שהתקיים בשבוע הבא.

לפניכם החלוקה לקרבות:

  • Alvaro Estrella – “Baila Baila” v Lillasyster – “Pretender”
  • Frida Green – “The Silence” v Paul Rey – “The Missing Piece”
  • Eva Rydberg & Ewa Roos – “Rena rama ding dong” v Clara Klingenström – “Behöver inte dig idag”
  • Klara Hammarström – “Beat of Broken Hearts” v Efraim Leo – “Best of Me”




השנה מציין המלודיפסטיבלן 20 שנים מאז הפך לאירוע גדול הכולל שישה מופעים. מארגני התחרות יציינו זאת במהלך המשדרים ויציגו את כברת הדרך שעברה התחרות לאורך השנים. את האירוע ינחה מפיק האירוויזיון והמלודיפסטיבלן הידוע, כריסטר ביורקמן (Christer Björkman), יחד עם מנחים אשר יתחלפו בכל משדר.

זו תהיה ההשתתפות ה- 60 של שוודיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנים: 1974, 1984, 1991, 1999, 2012 ו- 2015. הזכייה השוודית האחרונה התרחשה בשנת 2015 עם השיר "Heroes" בביצוע של מונס זלמרלוב (Måns Zelmerlöw).



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר


    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!