הערב בשעה 19:30 (שעון ישראל) יתקיים הגמר הגדול של קדם האירוויזיון האסטוני – Eesti Laul 2021. בסיום האירוע ייבחר השיר האסטוני אשר יבטיח את השתתפותו באירוויזיון 2021. לפניכם קישור לצפייה בשידור.




קדם האירוויזיון האסטוני אשר מכונה "Eesti Laul" יקיים הערב את הגמר הגדול. האירוע יחולק לשני חלקים כאשר החלק הראשון יחל בשעה 19:30 (שעון ישראל) עד 21:00, בחלק זה יוצגו השירים לקהל הצופים. החלק השני יחל בשעה 21:30 כאשר בסיום שלב זה נדע איזה שיר ייצג את אסטוניה באירוויזיון 2021. 12 מתמודדים יבצעו את שירם הערב.

ניתן יהיה לצפות במשדר בשעה 19:30 באתר האינטרנט של רשת הטלוויזיה האסטונית. לחצו כאן לצפייה בקדם אירוויזיון האסטוני באינטרנט.
שימו לב שחלקו השני של הערב יחל בשעה 21:30.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




כיצד תראה הערב התחרות?

השיר הזוכה ייבחר בשני שלבי הצבעה. בשלב הראשון יבוצעו כל 12 השירים ומתוכם יבחרו על ידי צוות שופטים וקהל הצופים שלושה שירים בלבד שימשיכו לשלב הבא. בשלב השני קהל הצופים יבחר את השיר הזוכה מבין השלושה.

למי צריך לשיב לב?

הפייבוריט העיקרי לזכייה הוא הזמר קויט טומה אשר מתמודד הערב בקדם אירוויזיון האסטוני עם השיר "We Could Have Been Beautiful". הזמר כזכור, כבר ייצג בעבר את אסטוניה באירוויזיון פעמיים: הפעם הראשונה בשנת 1998 אז זכה במקום ה- 12 עם השיר "Mere lesped", והפעם השניה הייתה באירוויזיון 2017 אז ביצע את השיר "Verona" יחד עם הזמרת לאורה (Laura). השניים הגיעו באותה שנה רק למקום ה- 14 בחצי הגמר.

מתמודדים נוספים שעשויים להפתיע הם הזמר אוקו סוביסטה, שנבחר לייצג את אסטוניה באירוויזיון 2020, סוביסטה דורג במקום השני בסקר שערכנו. גם יורי פוטסמן, שייצג את אסטוניה באירוויזיון 2016 עשוי להפתיע.




רשימת המתמודדים:

  1. Hans Nayna – One By One
  2. Andrei Zevakin & Pluuto – Wingman
  3. Karl Killing – Kiss Me
  4. Egert Milder – Free Again
  5. Koit Toome – We Could Have Been Beautiful
  6. Ivo Linna, Robert Linna, Supernova – Ma Olen Siin
  7. Sissi – "Time"
  8. Kadri Voorand – "Energy"
  9. Redel – "Tartu"
  10. Uku Suviste – "The Lucky One"
  11. Jüri Pootsmann – "Magus melanhoolia"
  12. Suured Tüdrukud – "Heaven's Not That Far Tonight"

לחצו על שם השיר להאזנה!

זו תהיה ההשתתפות ה- 26 של אסטוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2001 בזכות השיר "Everybody" בביצוע של Tanel Padar, Dave Benton & 2XL.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!