גורמים בתאגיד מאשרים: בקרוב תצא גרסה חדשה ומשודרגת לשיר "Set Me Free" שתבצע עדן אלנה על בימת אירוויזיון 2021 בחודש מאי בהולנד.

בחשיפה בלעדית לאתר EuroMix: גורמים בתאגיד מאשרים שהתקבלה החלטה להקליט גרסה חדשה לשיר הישראלי לאירוויזיון 2021, "Set Me Free" בביצוע של הזמרת עדן אלנה. ההחלטה התקבלה לבקשת היוצרים לאור הביקורת הרבה שנשמעה על השיר באישורה של ארומה מיוזיק, חברת התקליטים בו חתומה הזמרת, ובתמיכתו של תאגיד השידור הישראלי.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




כבר בימים אלה מקליטים היוצרים והזמרת את הגרסה החדשה ובתאגיד מקווים להספיק להגיש את הגרסה החדשה במועד שנקבע על ידי איגוד השידור האירופי באמצע חודש מרץ. בתאגיד מאמינים שגם אם לא יעמדו במועד שנקבע, יתקבל אישור מאיגוד השידור האירופי לעדכן את גרסת השיר בהמשך בדומה לאישור שהתקבל כאשר הוחלפה גרסתו של קובי מרימי עם השיר "Home" בחודש מאי 2019.

בשלב זה, הגרסה החדשה צפויה להיחשף לקראת סוף מרץ.




ישראל באירוויזיון 2021

עדן אלנה. צילום: ערן לוי

כבר במהלך משדר "השיר שלנו לאירוויזיון 2021", בו נבחר השיר הישראלי לתחרות, סיפרו היוצרים שהשיר נכתב ימים בודדים לפני מועד הגשת השיר בלחץ של זמנים ולכן התוצאה הסופית אינה התוצאה האופטימלית. השיר, "Set Me Free", שנכתב על ידי עידו נצר, עמית מרדכי, נועם זלטין ורון כרמי, זכה ברוב מוחץ של 71.3% מהקולות במהלך משדר הבחירה.

עדן אלנה תבצע בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 את השיר "Set Me Free". הזמרת תנסה להשיג את אחד מעשרת המקומות הראשונים כדי להעפיל לגמר הגדול של האירוויזיון שייערך ב- 22 במאי.




הראיון המלא שלנו עם עדן אלנה:

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!