הצמד בן וטן חשף בשבוע שעבר שהגיש שיר לקדם אירוויזיון הדני השנה אך שירם נדחה. לאחר ביקורת רבה, רשת הטלוויזיה מסבירה את הסיבות להחלטה.

רשת הטלוויזיה של דנמרק, DR, ספגה בקורת רבה בעקבות ההחלטה להשאיר את נציגי אירוויזיון 2020, בן וטן (Ben & Tan) מחוץ לקדם אירוויזיון המקומי למרות שהשניים הגישו שיר לתחרות. בהצרה ששחררה רשת הטלוויזיה הם מסבירים שלא הייתה בכוונתם לתת להם שריון אוטומטי בתחרות: "קדם האירוויזיון הדני חייב להיות תחרות הוגנת עם תנאים שווים לכל המתמודדים". עוד מסבירים ששירם של הצמד "נשפט בהוגנת מול יתר השירים המתמודדים על פי סטנדרטים של איכויות מוסיקליות".

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




הצמד, בן וטן, התראיין לגבי הדחייה וטען שהחלטתה של רשת הטלוויזיה "קשה להבנה". השיר שנדחה, "Iron Heart", ישוחרר ב- 5 במרץ. נכון לרגע זה, הצמד הוא המתמודד היחיד מתוך אירוויזיון 2020 שניסה לייצג את מדינתו גם בתחרות הנוכחית אך נדחה על ידי רשת הטלוויזיה המקומית.

זו תהיה ההשתתפות ה- 49 של דנמרק באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנים 1963, 2000 ו- 2013. הזכייה האחרונה הייתה בזכות השיר "Only Teardrops" בביצוע של אמלי דה פורסט (Emmelie de Forest).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!