סלובניה באירוויזיון 2021: אנה סוקליץ' (Ana Soklič) תבצע את השיר "Amen" על בימת האירוויזיון.




"Amen" (בעברית: "אמן") הוא שם השיר שיבוצע על ידי אנה סוקליץ' (Ana Soklič) אשר תייצג את סלובניה בחצי הגמר הראשון אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי, בו תתמודד מול נציגת ישראל עדן אלנה. השיר הולחן על ידי הזמרת יחד עם בויאן סימונצ'יץ' (Bojan Simončič) בשיתוף פעולה עם התזמורת הסימפונית של רשת הטלוויזיה הסלובנית (RTVSLO), תחת ניצוחו של פירנט (Pirnat). את המילים כתב  צ'ארלי מייסון (Charlie Mason). השיר כולו מבוצע בשפה האנגלית. "השיר 'Amen' הוא על אהבה משום שהיא החשובה ביותר, והמסר של השיר הוא מאוד אוניברסלי. אני בדרך כלל לא מדברת על האינטרפרטציה האישית שלי לשיר משום שאני מעדיפה לתת לקהל להתחבר אליו בדרכו שלו", אמרה הזמרת עם חשיפת השיר.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




אנה סוקליץ' נבחרה לייצג את סלובניה באירוויזיון 2020 עם השיר "Voda" בעזרת קדם האירוויזיון המקומי. לאחר ביטול התחרות החליטה רשת הטלוויזיה המוקמית, RTVSLO, להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת גם בתחרות הקרובה.

את השיר הלחינו הזמרת יחד עם היוצר בויאן סימונצ'יץ' (Bojan Simončič) אשר הלחין לסוקליץ' את השיר גם בשנה שעברה. את המילים כתב התמלילן האמריקאי צ'ארלי מייסון (Charlie Mason) שכתב את השיר האוסטרי שזכה באירוויזיון 2014, "Rise Like a Phoenix", ובנוסף כתב שירים נוספים לאירוויזיון כמו "Here For You" (Maaraya, סלובניה 2015) ו- "Beauty Never Lies" (בויאנה סטמנוב, סרביה 2015).

נזכיר כי גם השיר האוסטרי לאירוויזיון 2021, שיבוצע על ידי הזמר וינסנט בואנו (Vincent Bueno), ייקרא "Amen".

בראיון לאחר חשיפת השיר אמרה הזמרת שמילות השיר ברובן אוטוביוגרפיות ומושפעות מאירועים בחייה כאשר המסר העיקרי הוא "להמשיך הלאה למרות הזמנים הקשים".




אנה סוקליץ' – מי זו?

אנה סוקליץ', בת 36, היא זמרת פופ מסלובניה אשר השתתפה בעבר פעמיים בתחרות הקדם אירוויזיון הסלובני כחלק מהרכב הרוק "Diona Dimm": בשנת 2004 השיר "If You" (מקום 9) וב- 2007 עם השיר "Oče" (מקום 11 בחצי גמר).

סוקליץ' התמודדה בעונה הראשונה של תחרות ה- X Factor בסלובניה בשנת 2012 שם הגיעה עד שלב רבע הגמר. בשנים האחרונות היא כותבת את שיריה עימם נסעה להופיע יחד עם תזמורת סימפונית בדובאיי, נפאל ומונקו. היא התמודדה שלוש פעמיים בפסטיבל Slovenska Popevka, כאש ב- 2019 היא קיבלה שני פרסי שופטים חשובים עבור השיר "Temni Svet".

הזמרת נבחרה לייצג את סלובניה באירוויזיון 2020 עם השיר "Voda". ימים ספורים לפני קבלת ההחלטה על ביטול התחרות דורגה סלובניה במקום ה- 41 (אחרון) בטבלאות ההימורים. למרות זאת, ב- RTVSLO החליטו להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת ולכן אנה סוקליץ' תייצג את סלובניה גם באירוויזיון 2021.




השיר שייצג את סלובניה באירוויזיון נבחר בשני שלבים:

בשלב הראשון האזינו ל- 191 שירים האנשים הבאים: הזמרת אנה סוקליץ', הזמרת דריה שוויגר (Darja Švajger) והיוצר ולדימיר גראייץ'. שוויגר ייצגה את סלובניה באירוויזיון 1995 וב- 1999, ואילו גראייץ' הלחין את השיר הסרבי הזוכה באירוויזיון 2006 – "Molitva". שלושה שירים עלו מהשלב הראשון לשלב השני.

בשלב השני נכחו דריה שוויגר, הזמר והיוצר מאטווז' שאלהר (Matevž Šalehar) ומנכ"לית חברת התקליטים של רשת הטלוויזיה הסלובנית – מויצה מנארט (Mojca Menart) שבחרו את השיר הזוכה.




מילים – "Amen":

Hey child
Why ya hidin' from the light?
Why ya cowering in fright?
Don't tell yourself the Heavens cast you out
And you've fallen from grace
You'll get beaten and bruised
You'll be scarred unto your core
But it's gonna make you who you are
When ya learn to heal
When ya learn to rise again
You can tell the sun, "Amen"

Hallelujah
We're glorious
Hallelujah
The day is dawning
The storm's relentless
But everybody knows
Everybody knows we'rе born to the fight

Hey child
The fеar will never go away
Might as well accept it now
Learn to persevere
Oh, learn to count your blessings down
Greet the future with, "Amen"

Hallelujah
We're glorious
Hallelujah
The day is dawning
The storm's relentless
But everybody knows
Everybody knows we're born to the fight

Not until the rain has stopped
Not until the thunder's hushed
Are we at rest?
Are we at peace? Just imagine it
Not until the storm has passed
Not until it's quiet
Can the heart that's broken cry

Hallelujah
We're glorious
(Hallelujah) Oh, yeah
The day is dawning
The storm's relentless
But everybody knows
Everybody knows we're born to the fight

Hey child
Why ya hidin' from the light?

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 26 של סלובניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השביעי בשנת 1995 ו- 2001.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!