שבע מדינות יהוו נקודות שיפוט בינלאומיות ויעזרו לבחור את השיר הפיני לאירוויזיון 2021. ישראל לא אחת מהן.




נחשפו המדינות שיהוו נקודות השיפוט הבינלאומיות בקדם הפיני – UMK 2021. מדובר במדינות: בריטניה, שוויץ, ארה"ב, פולין, איסלנד, ספרד והמארחת של האירוויזיון השנה – הולנד.

שלושה שופטים שהיו שנה שעברה וחוזרים השנה הם השופטים מבריטניה (וויליאם מויויבלוגס), ספרד והולנד. ארה"ב תהיה לראשונה נקודת שיפוט בקדם הפיני, ונראה כי זו הפעם הראשונה שארה"ב לוקחת חלק כצוות שיפוט בקדם כלשהו.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




את הקדם הפיני השנה ינחה אנטי טויסקו (Antti Tuisku), זמר פופ פיני, אשר יפתח את הקדם במופע פתיחה ביחד עם אריקה ויקמן (Erika Vikman) שזכתה  במקום השני בקדם הפיני של שנה שעברה ויקמן הייתה חביבת המעריצים עם שירה "Cicciolina".

השנה, בניגוד לשנים קודמות, לקהל בבית יהיה משקל רב יותר בבחירת השיר הזוכה, כאשר השופטים יהוו רק 25% מסך הנקודות המחולקות.

את הקדם ניתן יהיה לצפות עם כתוביות ופרשנות באנגלית, וכך גם כתוביות בשוודית ורוסית.

סדר השירים בקדם הפיני שייערך בשבת הקרובה, 20 בפברואר, בשעה 21:00 (שעון ישראל):

1. Teflon Brothers x Pandora – I Love You
2. Aksel – Hurt
3. Laura – Play
4. Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua
5. Oskr – Lie
6. Blind Channel – Dark Side
7. Ilta – Kelle mä soitan

זו תהיה ההשתתפות ה- 54 של פינלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון בשנת 2006 עם השיר "Hard Rock Hallelujah" בביצוע של להקת המפלצות Lordi.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!