פורטוגל: רשת הטלוויזיה המקומית חשפה את ההנחיות לפיהן תפעל בצל השפעות הקורונה על המדינה. מתמודד שימצא חיובי לקורונה בשלב חצאי הגמר יורחק מהתחרות




רשת הטלוויזיה של פורטוגל, RTP, חושפת שהקדם אירוויזיון המקומי, Festival da Canção 2021, יתקיים תחת מגבלות הקורונה בשל התחלואה במדינה. כל המשתתפים יבצעו בדיקות קורונה לפני החזרות. במידה ואחד המשתתפים ימצא חיובי הוא יורחק מהתחרות. במידה והמשתתף העפיל לגמר וימצא חיובי לאחר חצי הגמר, ההופעה שלו משלב חצי הגמר תשודר במקום.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




חצי גמר ראשון (20 בפברואר):

חצי גמר שני (27 בפברואר):

לחצו על שם השיר להאזנה!




חצאי הגמר יתקיימו ב- 20 וב- 27 בפברואר. בשלב חצאי הגמר ייבחרו העולים לגמר על ידי צוות שופטים (50%) והצבעת הצופים (50%), במקרה של תיקו תינתן עדיפות להצבעת השופטים. עשרים שירים מתמודדים בשלב חצאי הגמר, כשמתוכם יעלו עשרה שירים בלבד לגמר הגדול. השיר הזוכה בתחרות יבחר בגמר הגדול שייערך ב- 6 במרץ על ידי הצבעת הצופים ו- 7 נקודות שיפוט שיפוזרו ברחבי פורטוגל. במקרה של תיקו בגמר, תינתן עדיפות להצבעת הצופים.

זו תהיה ההשתתפות ה- 52 של פורטוגל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 2017 עם השיר "Amar pelos dois" בביצוע של הזמר סלבדור סובראל (Salvador Sobral).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!