טורניקה קיפיאני, הזמר הגאורגי לאירוויזיון 2021, סיים להקליט את שירו לתחרות. מועד חשיפת השיר עדיין לא ידוע.




הזמר הגאורגי, טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani), סיים להקליט את שירו לאירוויזיון 2021, כך הודיעה רשת הטלוויזיה הגאורגית (GPB). ב- GPB הוסיפו ואמרו כי לאחרונה הם עובדים על צילום הקליפ. פרטים נוספים לגבי שמו של השיר או הז'אנר שלו לא נחשפו. כמו כן, לא ידוע מתי ישוחרר השיר להאזנה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




גאורגיה הודיעה כבר בחודש מרץ שתמשיך את שיתוף הפעולה עם נציג המדינה לאירוויזיון 2020 בעקבות ביטול התחרות. קיפיאני אמור היה לייצג את גאורגיה באירוויזיון 2020 עם השיר "Take Me As I Am" שנכתב על ידי הזמר יחד עם הזמר והיוצר אלקו ברדזנישווילי (Aleko Berdzenishvili). האחרון ניסה לייצג בעצמו את גאורגיה כזמר לקראת אירוויזיון 2008 כאשר בתחרות המקומית זכה במקום ה- 9 מתוך 12.




טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani)

טורניקה קיפיאני זכה במקום הראשון ב- X Factor הגאורגי לשנת 2014. המנטורית של הזמר הגאורגי הייתה לא אחרת מאשר טאמטה (Tamta) אשר יצגה את קפריסין באירוויזיון 2019. הזמר ניסה להתמודד בעבר בתחרות הקדם אירוויזיון הגאורגי בשנת 2017 עם השיר "You Are My Sunshine" אך זכה רק במקום ה- 23 מתוך 25.

2020 הייתה השנה השנייה ברציפות בה תחרות ה- Georgian Idol שימשה כתחרות לבחירת הנציג הגאורגי לאירוויזיון.

השנה הוחלט להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמר בעקבות ביטול התחרות.

זו תהיה ההשתתפות ה- 13 של גאורגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום ה- 9 בשנת 2010 וב- 2011.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!