דוטר ואנטון איוולד עלו לגמר המלודיפסטיבלן מתוך חצי הגמר השני. פרידה גרין ואווה רידברג יחד עם אווה רוס ממשיכות לשלב גלגל ההצלה.




שבעה שירים התמודדו הערב בחצי הגמר השני של קדם האירוויזיון השוודי, Melodifestivalen 2021, כאשר תוצאות התחרות נקבעו על ידי הצופים בלבד.

העולים לגמר: דוטר (Dotter) עם השיר "Little Tot", ואנטון איוולד (Anton Ewald) עם "New Religion". דוטר התמודדה בשנה שעברה במלודיפסטיבלן השוודי יחד עם השיר "Bulletproof" עימו הגיע למקום השני בגמר, הזמרת השתתפה גם במלודיפטסיבלן 2018. גם עבור אנטון איוולד מדובר בהשתתפות שלישית בתחרות כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיע הוא המקום הרביעי יחד עם השיר "Begging"..

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




גלגל הצלה: פרידה גרין (Frida Green) עם השיר "The Silence", וצמד אווה רידברג ואווה רוס (Eva Rydberg & Ewa Roos) עם השיר "Rena rama ding dong".

מקום 5: פאטריק ג'ין (Patrik Jean) עם השיר "Tears Run Dry".

מקום 6: ווהל וסמי (WAHL feat. SAMI) והשיר "90-talet".

מקום 7: יוליה אלפרידה (Julia Alfrida) והשיר "Rich".

זו תהיה ההשתתפות ה- 60 של שוודיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנים: 1974, 1984, 1991, 1999, 2012 ו- 2015. הזכייה השוודית האחרונה התרחשה בשנת 2015 עם השיר "Heroes" בביצוע של מונס זלמרלוב (Måns Zelmerlöw).



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר


    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!