הזמרת אימריקה (IMERIKA) עלתה לגמר של קדם האירוויזיון הנורווגי – MGP 2021. הזמרת תבצע את השיר "I Can't Escape" בגמר אשר יערך ב- 20 בפברואר.




הזמרת אימריקה (IMERIKA) היא הזוכה של חצי הגמר החמישי של ה- Melodi Grand Prix 2021 אשר התקיים הערב. הזמרת העניקה ביצוע מרגש לשיר "I Can't Escape" וגברv על שלושה מתמודדים אחרים. אימריקה הבטיחה את מקומה בגמר הנורווגי לקראת אירוויזיון 2021, שם תתמודד מול 11 שירים נוספים.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בשלב הראשון חולקו המתמודדים לשני זוגות:
TuVeia התמודדו מול RIVER – הרכב RIVER ניצחו.
Ane.Fin התמודדה מול IMERIKA – אימריקה ניצח.

לחצו על שם השיר להאזנה!

בשלב השני, שני המנצחים – RIVER התמודדו מול אימריקה. אימריקה, כאמור, זכה ברוב הקולות של הצופים הנורווגים ולכן הוכרזה כמתמודדת אשר תעלה לגמר הנורווגי ותמודד שם מול 11 שירים נוספים.

בנוסף, הערב נחשף שירו של ריין אלכסנדר (Rein Alexander), אשר נקרא “Eyes Wide Open”, ויתמודד אוטומטית בגמר הנורווגי הגדול שיתקיים ב- 20 בפברואר.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 59 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!