הערב בשעה 20:50 (שעון ישראל) יחל חצי הגמר החמישי של קדם האירוויזיון הנורווגי – MGP 2021. ארבעה מתמודדים יתמודדו על מקום אחד בגמר הנורווגי. המידע החשוב וקישור לצפייה בכתבה הבאה.




הערב בשעה 20:50 (שעון ישראל) ישודר בשידור חי חצי הגמר החמישי והאחרון של קדם האירוויזיון הנורווגי, Melodi Grand Prix 2021, בו יתמודדו ארבעה מתמודדים נוספים על מקום אחד בגמר הגדול. תוצאות המשדר יקבעו על ידי הצופים בלבד (100%).

חצי הגמר יחל בשעה 20:50 וימשך עד 22:10. לצפייה בחצי הגמר הנורווגי לחצו – כאן!

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




מתמודדי חצי הגמר החמישי (13 בפברואר):

 

לחצו על שם השיר להאזנה!




ארבעת מתמודדי חצי הגמר יחולקו לשני זוגות שיתמודדו ראש בראש. קהל המצביעים יקבע מי מכל זוג צריך להמשיך לשלב הבא. שני השירים שימשיכו לשלב הבא שוב יתמודדו זה מול זה, כאשר לאחר הצבעה נוספת יבחר השיר הזוכה שישריין את מקומו בגמר.

רשת הטלוויזיה הנורווגית כבר הבטיחה את מקומם בגמר של שישה מתמודדים אחרים שנבחרו במסלול שונה מהשירים אשר מתמודדים בחצאי הגמר. בכל חצי גמר ייחשף שיר אשר יתמודד אוטומטית בגמר. הערב יציג את שירו הזמר ריין אלכסנדר (Rein Alexander) שיבצע את השיר “Eyes Wide Open”.  אלכסנדר התמודד בשנה שעברה בגמר הנורווגי עם השיר "One Last Time". את השיר כתב הזמר והיוצר קייטיל מורלנד (Kjetil Mørland), שייצג את נורווגיה ב- 2015 יחד עם דברה סקארלט (Debrah Scarlett) והלחין את השיר הנורווגי לאירוויזיון 2020, "Attention" בביצוע של אולריקה (Ulrikke).




מתמודדי גמר ה- MPG:

לכל השירים שהתמודדו בחצאי הגמר ולא עלו לגמר יינתן גלגל הצלה נוסף לאחר קיום חמשת חצאי הגמר. 12 שירים צפויים להתמודד בגמר הגדול שייערך בשבוע הבא, ב- 20 בפברואר, אז יבחר השיר הנורווגי לאירוויזיון 2021.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 59 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!