הערב יתקיים הקדם אירוויזיון הקרואטי – "Dora 2021" בשעה 21:10. בסיום האירוע ייבחר השיר הקרואטי אשר יבטיח את השתתפותו באירוויזיון 2021. לפניכם קישור לצפייה בשידור.




הערב ייבחר השיר השישי שיתמודד באירוויזיון 2021 שצפוי להתקיים בחודש מאי ברוטרדם. הפעם מדובר בקרואטיה, שתערוך גם השנה קדם אירוויזיון טלוויזיוני. הערב בשעה 21:10 (שעון ישראל) תתקיים התחרות המקומית, במהלכה יבצעו 14 מתמודדים את שירם, כאשר שיר אחד בלבד יזכה בסיום שלב ההצבעה לייצג את קרואטיה באירוויזיון 2021.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ניתן יהיה לצפות במשדר בשעה 21:10 בעזרת אתר האינטרנט של רשת הטלוויזיה הקרואטי – בקישור הבא (שימו לב, כדי לצפות במשדר יש להירשם מראש) או ביוטיוב:

הקדם אירוויזיון הקרואטי יערך גם השנה באופטיה שבמערב המדינה, אך הפעם לא יהיה קהל נוכח באולם בשל מגבלות הקורונה. שיטת ההצבעה תשתנה השנה ותיהיה דומה יותר למלודיפסטיבלן השוודי, זאת כדי למנוע ככל האפשר מצב של תיקו כפי שקרה בשנה שעברה. ראשית יצביעו צוותי השיפוט האזוריים (50% שופטים) ולאחר מכן ימסרו תוצאות השיפוט של הצופים בבית (50% צופים). במקרה של תיקו תינתן העדפה להצבעת הצופים.




למי צריך לשיב לב?

הפייבוריטית העיקרית לזכייה היא נינה קרליץ' (Nina Kraljić) אשר תבצע הערב את השיר "Rijeka". קרליץ' זכתה ב- 2015 במקום הראשון ב- The Voice הקרואטי ואף יצגה את קרואטיה באירוויזיון 2016 עם שיר "Lighthouse" שהגיע למקום 23 בגמר הגדול. הזמרת מדורגת גפ במקום הראשון בכמות הצפיות בערוץ היוטיוב הרשמי של רשת הטלוויזיה הקרואטית.

מתמודדים נוספים אשר עושים להפתיע היא הזמרת והיוצרת ברנרדה (Berbarda) עם שיר פופ מעולה בשם “Colors”, מיה נגובטיץ' (Mia Negovetić) עם השיר "She’s Like a Dream" או או אלבינה (Albina) והשיר "Tick-Tock" שמדורגים במקום השני בכמות הצפיות ביוטיוב.




רשימת המתמודדים:

זו תהיה ההשתתפות ה- 26 של קרואטיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הרביעי בשנת 1996 ו- 1999.



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!