הזמר המקדוני, וסיל, השלים את צילומי הגלויה שתשודר במהלך אירוויזיון 2021 מיד לפני ביצועו בתחרות.

בתחילת החודש שעבר, נחשף שתהליך צילום הגלויות לאירוויזיון 2021 החל, ושהגלויה הראשונה כבר צולמה. כעת, רשות השידור של מקדוניה הצפונית, שאחראית להשתתפות המדינה באירוויזיון, דיווחה שהגלויה של נציגה, וסיל גרבאנלייב (Vasil Garvanliev), מוכנה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




חשבון הטוויטר של רשת הטלוויזיה המקומית צייץ מוקדם יותר השבוע שצפויה הפתעה למעריצים של וסיל ביום חמישי. אם אין למקדונים עוד בקנה, ההפתעה המדוברת היא כנראה ההודעה על צילום הגלויה, שהוקדמה ביום. אמש (ד') החשבון צייץ: "זמן גלויה לאירוויזיון!" ותייג את הפוסט בהשטאגים הרלוונטיים (#אירוויזיון2021, #openup).




לפי דיווח Eurovoix, צילום הגלויה המקדונית התקיים בשעות אחר הצהריים בסטודיו של רשת הטלוויזיה MRT בסקופיה, בירת המדינה. בתמונה לא נראים הרבה רמזים על כיצד תיראה הגלויה בסופו של דבר. וסיל נראה עומד לפני רקע של מסך ירוק.

בשבועות הקרובים צפוי להתגלות מידע נוסף על הדרך בה הגלויות ישתלבו בשידורי האירוויזיון השנה, ואת הגלויות עצמן נראה לראשונה בזמן שידור חצי הגמר.

זו תהיה ההשתתפות ה- 20 של מקדוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ה- 7 באירוויזיון 2019 השיר "Proud" בביצוע של תמרה טודסקה (Tamara Todevska).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!