להקת GO_A תשחרר גרסה חדשה לשיר "Shum" עבור אירוויזיון 2021, זאת משום שהשיר לא עומד בחוקי האירוויזיון.




השיר האוקראיני, "Shum", צפוי לקבל גרסה חדשה אשר תבוצע ברוטרדם, בעיקר משום שהשיר כרגע ארוך יותר מ- 3 דקות ולא עומד בחוקי האירוויזיון. יארוסלאב לודיגין (Yarosalv Lodygin), חבר הנהלה של רשת הטלוויזיה האוקראינית בנושא טלוויזיה ואחד השופטים שבחרו בשיר האוקראיני לאירוויזיון, התראיין לפודקאסט של EuroTrip וסיפק כמה ידיעות חדשות על השיר שתבצע להקת GO_A באירוויזיון.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




"השיר יהיה קצר יותר, את שאר השינויים לא נוכל לחשוף בשלב הזה", אומר לודיגין. "אני חושב שהמוסיקאים יודעים טוב יותר מכמה אנשי הנהלה מה לעשות עם השיר כדי להפוך אותו לטוב יותר". לודיגין נשאל גם האם יש סיכוי שהשיר האוקראיני יבוצע בשפה האנגלית וענה: "הם חופשיים לבחור בכל אשר ירצו, ואנו נתמוך בכל בחירה יצירתית שהם יבחרו".

אוקראינה ואוסטרליה הן המדינות היחידות שזכו להשתתף בכל תחרויות הגמר של האירוויזיון מאז החלו בשיטת חצאי הגמר בשנת 2004. לודיגין מספר שהאוקראינים מאוד גאים בכך, ומקווים לשמור על נתון זה גם בשנת 2021: "אני מקווים לפחות לעלות לגמר… אנחנו מקווים ש- GO_A יזכו, ואנו כרשת הטלוויזיה נעשה את המיטב כדי לתמוך בהם כדי שיצליחו".




"Shum" (בעברית: "הינה") הוא שם השיר שיבצע ההרכב GO_A אשר ייצג את אוקראינה בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי. מילות השיר נכתבו על ידי חברי הלהקה קטרינה פבלנקו (Kateryna Pavlenko), טאראס שבצ'נקו (Taras Shevchenko) ואיגור דידנצ'וק (Igor Didenchuk). השיר כולו מבוצע בשפה האוקראינית. השיר עוסק ב"להעיר ולזמן את האביב ולזרז את התעוררות כל היצורים החיים אחרי החורף". מדובר באינטרפרטציה מודרנית לשיר אביב פולקלוריסטי-אוקראיני בעל שם זהה.

זו תהיה ההשתתפות ה- 16 של אוקראינה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנים ב- 2004 וב- 2016. הזכייה האחרונה התרחשה בשנת 2016 עם השיר "1944" בביצוע של ג'אמלה (Jamala).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!