השיר האיסלנדי לאירוויזיון 2021, שיבוצע על ידי דאדי פרייר ולהקת Gagnamagnið, ייחשף ב- 13 במרץ.

השיר שיבצע דאדי פרייר (Daði Freyr) ולהקת Gagnamagnið באירוויזיון 2021 ייחשף בתכנית מיוחדת שתשודר ב- 13 במרץ, כך הודיעה רשת הטלוויזיה האיסלנדית. "זו תחרות ולכן אנחנו רוצים לנצח", אמר פרייר, "הדגש בשלב זה הוא על עלייה לגמר כך שתהיה כאן מסיבה גדולה בשבת. אני לא רואה היגיון להתמודד בתחרות אם אין לך כוונה לנצח בתחרות".




לעדכונים נוספים ושליחת חדשות – היכנסו לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

בימים אלה ממשיך הזמר בהכנות לקראת התחרות. השיר, אשר יכיל קולות מקהלה שהוקלטו על ידי אנשים רבים סביב העולם ונשלחו אל הזמר דרך האינטרנט, יהיה מוכן בימים הקרובים. בשלב הבא יחלו בעבודה על ההעמדה על הבמה והתלבושות. וידאו קליפ יצולם בהמשך וישוחרר בסוף חודש מרץ. בנוסף, הזמר רוצה להפתיע את מעריציו ולהוציא משחק וידאו שבו דאדי פרייר וחבורתו ייקחו חלק.

ב- 27 בפברואר וב- 6 במרץ, תשדר רשת הטלוויזיה האיסלנדית סדרה דוקומנטרית בת שני חלקים על הזמר דאדי פרייר ולהקת Gagnamagnið. הסרט מתעד את זכייתם במקום השני בקדם אירוויזיון האיסלנדי בשנת 2017 עם השיר "Is This Love?" וההצלחה הכבירה סביב השיר "Think About Things" שנבחר להתמודד באירוויזיון 2020 והגיע לפסגת טבלאות ההימורים.

זו תהיה ההשתתפות ה- 33 של איסלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השני ב- 1999 וב- 2009.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!