תאגיד השידור הישראלי חושף את התוצאות המלאות של "השיר שלנו לאירוויזיון 2021". השיר "Set Me Free" זכה בפער ענק. "La La Love" במקום שני ואילו "Ue La La" במקום השלישי.

צילום: ערן לוי

תאגיד השידור הישראלי החליט לחשוף את התוצאות המלאות של הליך הבחירה הישראלי של השיר הישראלי לאירוויזיון 2021. השיר "Set Me Free" זכה 71.3% מהקולות. השיר "La La Love", שזכה במקום השני, זכה ב- 17.2% מהקולות. ואילו השיר "Ue La La", שזכה במקום השלישי, קיבל 11.5% מהקולות. 43,461 הצבעות התקבלו במהלך שבוע ההצבעה שהוקדש לתחרות. ההחלטה לחשוף את התוצאות המלאות מגיעה על רקע ביקורת גדולה שנשמעה על כך שלא נחשפו עד כה התוצאות המלאות.

אנשים רבים שמו לב שהיוצרת והביוטרית המוכשרת, אלין כהן, הכריזה על כך ששירה, "Ue La La", הגיע למקום השני. פרסום התוצאות שם סוף לחרושת השמועות והספקולציות סביב התוצאות המלאות.




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

עדן אלנה תבצע בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 את השיר "Set Me Free". הזמרת תנסה להשיג את אחד מעשרת המקומות הראשונים כדי להעפיל לגמר הגדול של האירוויזיון שייערך ב- 22 במאי. את השיר הזוכה כתבו נועם זלטין, רון כרמי, עידו נצר ועמית מרדכי.




הראיון המלא שלנו עם עדן אלנה:

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!