וינסנט בואנו האוסטרי נמצא כעת בציריך ומקליט את שירו לאירוויזיון 2021. הזמר חשף כי היוצרים אשלי היקלין ויונאס ת'אנדר עומדים מאחורי כתיבת השיר.

נציג אוסטריה לאירוויזיון 2021, וינסנט בואנו (Vincent Bueno), עדכן לגבי התקדמות הכנותיו לתחרות. הזמר נסע לציריך שבשוויץ על מנת להקליט את השיר שלו למופע במאי. בנוסף, חשף כמה דמויות מפתח שמעורבות בשיר שלו:

  • אשלי היקלין (Ashley Hicklin) – יוצר השירים "Me and My Guitar" (בלגיה 2010), ""Mother"" (בלגיה 2014), "Run With The Lions" (ליטא 2019) ו- "Universo" (ספרד 2020).
  • יונאס ת'אנדר (Jonas Thander) – יוצר ומפיק מוסיקלי שוודי, עבד עם אריאנה גרנדה ("Greedy") ודמי לובאטו ("Confident").




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

וינסנט חשף גם שרשת הטלוויזיה האוסטרית (ORF) בחרה במרווין דיאטמן (Marvin Dietman) כבימאי ההופעה של השיר האוסטרי באירוויזיון 2021. מרווין ביים בעברו את השירים של אוסטריה ב- 2014, 2016 ו- 2018 והוא גם אחראי לביים את השיר של קפריסין בתחרות השנה.

השיר האוסטרי לאירוויזיון 2021 צפוי להיחשף בחודש מרץ.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vincent Bueno (@officialvincentbueno)




וינסנט בואנו (Vincent Bueno) – מי זה?

זמר ה- R&B וינסנט בואנו (Vincent Bueno), בן 35, הוא זמר אשר נולד באוסטריה ממוצא פיליפיני. ב- 2008 זכה הזמר בתכנית טלוויזיה מוסיקלית אשר הופקה על ידי ORF. הוא כבר עמד על בימת האירוויזיון כאשר ליווה את הזמר נתן טרנט (Nathan Trent) באירוויזיון 2017 כזמר ליווי. בנוסף, התמודד הזמר בקדם האירוויזיון האוסטרי האחרון שנערך ב- 2016. אז ביצע את השיר "All We Need Is That Love" והגיע למקום ה- 6.

הזמר נבחר להתמודד באירוויזיון 2020 עם השיר "Alive". הזמר נבחר בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה האוסטרית (ORF).

זו תהיה ההשתתפות ה- 48 של אוסטריה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנים: 1966 ו- 2014. זכייתה האחרונה עם השיר "Rise Like a Phoenix" בוצעה, כידוע, על ידי Conchita Wurst.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!