מונטיין בחרה את השיר שתבצע באירוויזיון 2021. השיר נבחר מבין מבחר שירים שהקליטה לאחרונה.

ברשתות החברתיות ששירה לאירוויזיון 2021 נבחר. בחודשים האחרונים עבדה הזמרת על מספר שירים שיועדו לתחרות, מתוכם נבחר השיר אותו תבצע על הבמה הגדולה בעולם בחודש מאי. בשלב זה לא ידוע מתי ייחשף השיר להאזנה, מה שמו של השיר או מי הם יוצריו.




עקבו אחרינו גם בדף האינסטגרם שלנו – את זה לא כדאי לכם לפספס!

נזכיר כי בתחילת החודש חשפה מונטיין שהפזמונאית היהודיה-אמריקאית הידועה, דיאן וורן (Diane Warren), כתבה עבורה שיר שעשוי להיות השיר האוסטרלי לאירוויזיון הקרוב. וורן היא בין היוצרות הגדולות והמוכרות בעולם כאשר עיקר הצלחתה הייתה בשנות ה- 90 כאשר כתבה שירים עבור וויטני יוסטון, סלין דיון, ברברה סטרייסנד ועוד. דיאן וורן כתבה לאירוויזיון את השיר "It's My Time" שבוצע על ידי הזמרת ג'ייד (Jade) באירוויזיון 2009.

מונטיין סיפרה בעבר שגם היא כתבה שיר נוסף עבור התחרות והיא מתלבטת רבות באיזה שיר לבחור.




מונטיין באירוויזיון 2021

נזכיר שמונטיין הוכרזה כנציגת אוסטרליה לאירוויזיון 2021 כבר בחודש אפריל לאחר שהשתתפותה באירוויזיון 2020 בוטלה בשל מגפת הקורונה. "אני משתוקקת לעשות מוסיקה חדשה, להפיק שיר חדש וליצור הופעה חדשה לשנה הבאה. אני עצובה על כך שלא התאפשר לי לעשות זאת השנה כי חשבתי שזה הולך להיות ממש מגניב, אבל אני ממש שמחה לקבל הזדמנות נוספת", אמרה מונטיין לאחר הכרזתה כנציגה לאירוויזיון 2021.

השנה תהיה ההשתתפות השישית של אוסטרליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני עם השיר "Sound Of Silence" בביצוע של הזמרת הגדולה Dami Im. בכל 5 שנות השתתפותה באירוויזיון הצליחה אוסטרליה להעפיל לגמר.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!