האזינו: נחשפו השירים המתמודדים בקדם אירוויזיון הפורטוגלי – Festival da Canção 2021. השיר הזוכה אשר יתמודד באירוויזיון 2021 יבחר ב- 6 במרץ.

רשת הטלוויזיה של פורטוגל, RTP, חשפה הערב את השירים המתמודדים והזמרים אשר יתמודדו ב- Festival da Canção 2021. השיר זוכה בפסטיבל יתמודד באירוויזיון 2021 ומבצעו ישא את דגל פורטוגל בתחרות.
.




עקבו אחרינו גם בדף האינסטגרם שלנו – את זה לא כדאי לכם לפספס!

חצי גמר ראשון (20 בפברואר):

חצי גמר שני (27 בפברואר):

לחצו על שם השיר להאזנה!




אליסה (Elisa), אשר זכתה ב- Festival da Canção 2020 בשנה שעברה וקיוותה לייצג את פורטוגל באירוויזיון 2020 עם השיר "Medo de sentir", לא תתמודד בתחרות המקומית השנה.

חצאי הגמר ייערכו ב- 20 וב- 27 בפברואר. בשלב חצאי הגמר ייבחרו העולים לגמר על ידי צוות שופטים (50%) והצבעת הצופים (50%), במקרה של תיקו תינתן עדיפות להצבעת השופטים. השיר הזוכה בתחרות יבחר בגמר הגדול שייערך ב- 6 במרץ על ידי הצבעת הצופים ו- 7 נקודות שיפוט שיפוזרו ברחבי פורטוגל. במקרה של תיקו בגמר, תינתן עדיפות להצבעת הצופים.

זו תהיה ההשתתפות ה- 52 של פורטוגל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 2017 עם השיר "Amar pelos dois" בביצוע של הזמר סלבדור סובראל (Salvador Sobral).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!