להקת GO_A חשפה ששירם לאירוויזיון 2021 נבחר לאחר שהוחלט שלא לקיים קדם אירוויזיון פרטי. השיר צפוי להיחשף בחודש פברואר.

GO_A, ההרכב האוקראיני שייצג את מדינתם באירוויזיון 2021, חשפו לערוץ הטלוויזיה האוקראיני ICTV ששירם לאירוויזיון 2021 נבחר. עד השבוע שעבר עבד ההרכב על מספר שירים שונים לפני שבחר את השיר שישלח לתחרות.




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

הסולנית קטרינה (Kateryna) הסבירה: "היו לנו אפשרויות רבות, אבל בחרנו בסיפור הכי טוב, לדעתנו. אני לא אגיד לכם על מה השיר, אנחנו נחכה להפצה הרשמית של השיר. אני אגיד רק דבר אחד: השיר מבוסס על סיפור עם של אזור מסוים. נדמה לי שהצלחנו לגעת בנושא שיהיה מעניין להקשיב לו."

קטרינה המשיכה ואישרה שהשיר צפוי לצאת בפברואר, ואמרה: "אנחנו לא ממהרים, מכיוון שאנחנו עדיין צריכים לסיים את המאסטרינג. השיר עצמו מוכן, אבל יש בו חלקים שצריכים להיות מוכנים." השיר האוקראיני צפוי להיות בשפה האוקראינית.




חברי Go_A אישרו כי יתמודדו באירוויזיון 2021 מיד לאחר פרסום הידיעה על ביטול אירוויזיון 2020 בחודש מרץ. תחילה תכננו חברי הלהקה להציג חמישה שירים לבחירת הקהל אך נראה שכעת הרעיון ירד מהפרק.

כזכור, רשת הטלוויזיה האוקראינית הודיעה כי הלהקה האוקראינית GO_A תייצג את המדינה באירוויזיון 2021, זאת לאחר שהלהקה נבחרה להתמודד באירוויזיון 2020 עם השיר "Solovey" אך התחרות בוטלה. השיר דורג במקום ה- 28 בטבלאות ההימורים.




Go_A – מי אלה?

הרכב Go_A, המשלב מוסיקה עממית-אלקטרונית, הוקם ב- 2012 כאשר במהלכים השנים השתנה הרכב הלהקה 14 פעמים. כעת חברי הלהקה הם: הסולנית קטרינה פבלנקו (Kateryna Pavlenko), המוסיקאי אשר מנגן על מספר רב של כלים – טאראס שבצ'נקו (Taras Shevchenko), החלילן איגור דידנצ'וק (Igor Didenchuk) והגיטריסט ג'ון הריהורייק (Johm Hryhoryak).

ההרכב משלב מוסיקה אוקראינית עממית יחד עם ביטים אלקטרוניים מודרניים, תופים אפריקאיים וגיטרות חשמליות רועשות.

זו תהיה ההשתתפות ה- 16 של אוקראינה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנים ב- 2004 וב- 2016. הזכייה האחרונה התרחשה בשנת 2016 עם השיר "1944" בביצוע של ג'אמלה (Jamala).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!