שני שירים בלבד נשארו במירוץ לייצוג יוון באירוויזיון 2021. השיר ייבחר בבחירה פנימית על ידי וועדה של רשת הטלוויזיה המקומית.

חמישה שירים הוגשו לרשת הטלוויזיה היוונית, ERT, על ידי הזמרת ההולנדית סטפניה ליברקאקיס (Stefania Liberakakis) שתייצג את יוון באירוויזיון 2021. רשת הטלוויזיה צמצמה בסוף השבוע את הבחירה לשני שירים בלבד שנשארו במירוץ, כך מדווח אתר האירוויזיון היווני Eurovision Fun.




עקבו אחרינו גם בדף האינסטגרם שלנו – את זה לא כדאי לכם לפספס!

השיר היווני יבחר בשבועות הקרובים על ידי וועדה מיוחדת שהוקמה על ידי ERT. על פי הדיווחים, כל השירים שהגישה הזמרת נכתבו על ידי דימיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos), שעמד גם מאחורי השיר "Superg!rl" שנכתב עבורה באירוויזיון 2020. קונטופולוס כתב עד כה 9 שירים שכבר השתתפו באירוויזיון, בינהם "Scream" של סרגיי לזרב הרוסי אשר הגיע למקום השלישי, "This Is Love" של דמי היווניה, "Shady Lady" של אני לורק ועוד…

סטפניה הייתה אמורה לבצע את השיר "SUPERG!RL" באירוויזיון 2020. את השיר כתבו דמיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos), שרון וון (Sharon Vaughn) ו- Arcade. יוון דורגה במקום 18 בטבלאות ההימורים רגע לפני ביטול התחרות.




סטפניה ( Stefania)

הזמרת סטפניה ליברקאקיס (Stefania Liberakakis), בת 18 , נולדה בהולנד ב- 17 בדצמבר 2002 להורים ממוצא יווני. היא פרצה כאשר השתתפה בתכנית The Voice Kids בהולנד ולאחר מכן ייצגה את הולנד באירוויזיון הילדים 2016 כחלק מלהקת Kisses, שם זכתה במקום השמיני. לאחר אירוויזיון הילדים שחררה הזמרת את אלבומו הראשון "Stupid Reasons" ובחודש האחרון שחררה הזמרת את השיר "Turn Around".

הזמרת הצעירה מנסה לבסס את הקריירה שלה גם ביוון, במקביל לפעילותה בהולנד.




זו תהיה ההשתתפות ה- 41 של יוון באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנת 2005 עם השיר "My Number One" שבוצע על ידי הלנה פאפאריזו (Helena Paparizou).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!