בבלרוס החלו לחפש אחר השיר והנציג אשר יישא את דיגלם באירוויזיון 2021. בשלב זה לא ברור כיצד ייבחר השיר הזוכה.

רשת הטלוויזיה של בלרוס, BTRC, קוראת לזמרים ויוצרים לשלוח שירים עבור הליך הבחירה של בלרוס לאירוויזיון 2021. זמרים מעל גיל 16, מבלרוס או מחוצה לה, מוזמנים לשלוח וידאו באורך 3 דקות בו הם מבצעים את שירם בהופעה חיה. ניתן לשלוח את השירים לרשת הטלוויזיה עד ה- 31 בינואר.




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

בשלב זה בבלרוס לא חושפים כיצד יבחר השיר של בלרוס לאירוויזיון. מאז 2012 בוחרים בבלרוס את נציגיהם בעזרת קדם אירוויזיון מקומי. יתכן שהשנה, בשל השפעות נגיף הקורונה, יאלצו לבחור את השיר בבחירה פנימית על ידי וועדה מטעם רשת הטלוויזיה המקומית.

בסוף חודש ספטמבר הודיע רשת הטלוויזיה המקומית לצמד VAL, שאמור היה להתמודד באירוויזיון 2020 עם השיר "Da Vidna" כי הם לא יתמודדו באירוויזיון הבא. זאת לאחר שהצמד הודיע על תמיכתו בתנועה הפרו-דמוקרטית בבלרוס וביריבו של הנשיא לוקשנקו בעקבות המהומות שפרצו לאחר הבחירות לנשיאות שהתקיימו באוגוסט-ספטמבר בבלרוס.

זו תהיה ההשתתפות ה- 17 של בלרוס באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השישי בשנת 2007 עם השיר "Work Your Magic" בביצוע של דימיטרי קולדון (Dmitry Koldun).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!