בלאס קנטו, נציג ספרד לאירוויזיון 2021, יציג לקהל הצופים ארבעה שירים במהלך משדר טלוויזיוני שבסיומו יבחר השיר הספרדי לאירוויזיון הקרוב.

בלאס קנטו (Blas Cantó) נבחר לייצג את ספרד לקראת אירוויזיון 2020 עם השיר "Universo" אשר נבחר בבחירה פנימית. הזמר קיווה להביא לספרד תוצאה גבוהה בלוח הניקוד של התחרות, למרות שספרד דורגה רק במקום ה- 35 בטבלאות ההימורים. רשת הטלוויזיה הספרדית, החליטה להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמר הספרדי גם לקראת התחרות הבאה, אך שיטת הבחירה של השיר הספרדי תשתנה.
.




עקבו אחרינו גם בדף האינסטגרם שלנו – את זה לא כדאי לכם לפספס!

רשת הטלוויזיה הספרדית, TVE, החליטה יחד עם הצוות המלווה של בלאס קנטו וחברת התקליטים Warner Music שקהל הספרדי יהיה זה שיבחר את השיר הספרדי לאירוויזיון 2021. רשת הטלוויזיה תציג משדר טלוויזיוני מיוחד בסוף חודש ינואר או בתחילת חודש פברואר, במהלך המשדר יציג הזמר מספר שירים כשבסיומו יבחר השיר הזוכה. בעבר דיווחנו כי הזמר הקליט ארבעה שירים פוטנציאליים לתחרות האירוויזיון ולכן סביר שארבעתם ישתתפו בתחרות המקומית. רשת הטלוויזיה הספרדית צפויה לחשוף פרטים נוספים על המשדר המיוחד בימים הקרובים.

משדר זה צפוי להיות דומה בפורמט למשדר הבחירה הישראלי שהציגה ישראל בשנה שעברה, כאשר עדן אלנה ביצעה 4 שירים במהלך המשדר "השיר הבא לאירוויזיון", כשבסיומו נבחר השיר "Feker Libi".




מי עוד יקח חלק במשדר?

הזמרת הספרדייה פסטורה סולר (Pastora Soler), שזכתה במקום ה- 10 בגמר אירוויזיון 2012 עם השיר "Quédate conmigo", תיקח חלק במשדר המיוחד. בשלב זה לא ידוע מה יהיה תפקידה. בחודש אפריל שחרר בלאס קנטו שיר משותף יחד עם פסטורה סולר בשם "Mi luz".




ספרד קיימה בפעם האחרונה קדם אירוויזיון פרטי ב- 2013 עבור להקת ESDM שהציגה 3 שירים בקדם אירוויזיון, ולבסוף זכתה במקום 25 (מתוך 26) בגמר האירוויזיון עם השיר "Contigo hasta el final".

מקור: eurovision-spain.com

זו תהיה ההשתתפות ה- 60 של ספרד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1968 ו- 1968. 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!