העונה החמה של אירוויזיון 2021 החלה ועימה טבלאות ההימורים. איסלנד ובולגריה במקום הראשון, ישראל ועדן אלנה כרגע במקום 37. האם יש חשיבות להימורים?

איסלנד ובולגריה עומדות בראש הטבלה של סוכנות ההימורים Betfair Exchange שפתחה לאחרונה את האפשרות להמר בכסף על המדינה הזוכה באירוויזיון 2021. ישראל במקום ה- 37. השירים בתחרות כידוע עדיין לא פורסמו, אם כך על מה מתבססת טבלת ההימורים? מדוע ישראל מדורגת כל כך נמוך?




עקבו אחרינו גם בדף האינסטגרם שלנו – את זה לא כדאי לכם לפספס!

חשוב להדגיש שטבלאות ההימורים מבוססות על אנשים רבים אשר מהמרים את כספם על מדינות אשר הם מאמינים שעשויות לזכות באירוויזיון הקרוב. טבלת ההימורים בשלב זה היא טבלת ציפיות בלבד שחלקה הקטן יתממש וחלקה הגדול יתבדה. טבלאות אלה לא מנבאות בשלב זה דבר והן ישתנו אלפי פעמים עד לחודש מאי.

המהמרים הרבים לוקחים בחשבון את הנתונים הידועים עד כה על המדינות השונות. נציגי איסלנד ובלגריה, שדורגו בראש טבלאות ההימורים לפני אירוויזיון 2020, יתמודדו בתחרות גם השנה ולכן הציפייה ממדינות אלה גבוהה במיוחד. אך יחד עם זאת, מה ההסבר למיקום הנמוך של ישראל?

ישראל ממוקמת בשלב זה במקום 37 מכמה סיבות. לאחר בחירת השיר "Feker Libi" לאירוויזיון 2020 לא היו מעדן אלנה ציפיות גבוהות. כבר אז היא דורגה רק במקום ה- 19 בטבלאות ההימורים כשדורון מדלי הבטיח שהביצוע על הבמה יפתיע את כולם. בנוסף, חשיפת השירים אשר מתמודדים בהליך בחירת השיר הישראלי לאירוויזיון 2021 לא תרמה לזמרת הצעירה.

השירים בשלב זה הם רק דמואים שמבוצעים על ידי זמרים לא ידועים. שלושת השירים הטובים יותר יוקלטו מחדש, יקבלו גרסה שמתאימה לעדן אלנה וישמעו שונה לגמרי. סביר להניח שלאחר חשיפת הגרסאות הסופיות של ישראל מיקומה בטבלאות ההימורים ישתנה. נקווה שלטובה.




האם פרסום הדמואים בגרסתם הראשונית עשויה לפגוע בעדן אלנה? ימים יגידו. ברור שהתוצאה הסופית בתחרות השירים הבינלאומית נקבעת על סמך ביצוע השיר בערב המופע אך יחד עם זאת למומנטום יש חשיבות מסויימת. כאשר המומנטום הוא חיובי הדבר יתרום להצלחתם של המתמודדים. כאשר בראש טבלאות ההימורים ממוקמות שלוש מדינות אז כל העולם יסקר לפני התחרות בעיקר את המדינות הללו ובעיקר הן יקבלו חשיפה ובאז תקשורתי.

בשלב זה אנו נמצאים בשלבים ראשונים מאוד ולכן צריך לקחת את טבלאות ההימורים בפרופורציה. יחד עם זאת, אין לזלזל בכלי החשוב הזה שאנו נמשיך לעקוב אחריו, מתוך תקווה שכבר שבחודש הבא מיקומה של ישראל ישתפר.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!