הערב יתקיים הקדם אירוויזיון האלבני – Festivali i Këngës 59 בשעה 22:00. בסיום האירוע ייחשף השיר הראשון אשר יבטיח את השתתפותו באירוויזיון 2021. לפניכם קישור לצפייה בשידור.

הערב ייבחר השיר הראשון שיתמודד באירוויזיון 2021 שצפוי להתקיים בחודש מאי ברוטרדם. המדינה הראשונה לבחור שיר לאירוויזיון היא אלבניה שתקיים הערב את הפסטיבל המסורתי "Festivali i Këngës" בפעם ה- 59 ברציפות. לפסטיבל היסטוריה ארוכה ואולי גם קצת אפלה, ולמרות משברים רבים באלבניה ובעולם לאורך השנים, גם הקורונה לא תעצור את הפסטיבל הזה מלהתקיים. הערב בשעה 22:00 (שעון ישראל) יתקיים גמר הפסטיבל, במהלכו יבצעו 18 מתמודדים את שירם, כאשר שיר אחד בלבד יזכה בסיום שלב ההבצעה לייצג את אלבניה באירוויזיון 2021.




לעדכונים חמים ושליחת חדשות – הצטרפו אלינו לדף האינסטגרם שלנו

ניתן יהיה לצפות במשדר בשעה 22:00 דרך אתר האינטרנט של רשת הטלוויזיה – RTSH. לחצו כאן לצפייה במשדר.

למי צריך לשיב לב?

הפייבוריטית העיקרית לזכייה היא אנג'לה פריסטרי (Anxhela Peristeri) אשר תבצע הערב את השיר "Karma". פריסטרי היא זמרת ידועה ומוערכת באלבניה ומתמודדת בפעם השנייה בפסטיבל. השיר אותו תבצע הוא בלדה דרמטית שתפורה לסגנון הצבעתם של צוות השופטים האלבני שישפוט הערב בתחרות.

מתמודדים נוספים אשר עושיים להפתיע הם איניס נזירי (Inis Neziri) עם בלדה טובה לא פחות בשם "Pendesë", מירוד (Mirud) עם ביצוע ביזארי אך בלתי נשכח לשיר ים תיכוני וארה רוסי (Era Rusi) שהייתה פייבוריטית לזכייה גם בשנה שעברה והשנה תבצע את אחד השירים המוצלחים מבין השירים המתמודדים.




רשימת המתמודדים לפי סדר ההופעה:

  1. Sardi Strugaj – “Kam me t’ba me kajt”
  2. Xhesika Polo – “Më mbron”
  3. Orgesa Zaimi – “Valixhja e kujtimeve”
  4. Wendi Mancaku – “Si ajo”
  5. Era Rusi – “Zjarri im”
  6. Gjergj Kaçinari – “Më jep jetë“
  7. Rosela Gjylbegu – “Vashëzo”
  8. Devis Xherahu – “Peng”
  9. Mirud – “Nëse vdes”
  10. Giliola Haveriku – “E lirë”
  11. Viktor Tahiraj – “Nënë”
  12. Kamela Islamaj – “Ajo vajza”
  13. Florent Abrashi – “Vajzë”
  14. Inis Neziri – “Pendesë”
  15. Evi Reçi – “Tjerr”
  16. Anxhela Peristeri – “Karma”
  17. Festina Mejzini – “Kush je ti dashuri”
  18. Kastro Zizo  – “Vallja e jetës”

לחצו על שם השיר להאזנה!



זו תהיה ההשתתפות ה- 17 של אלבניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום החמישי בשנת 2012 עם השיר "Suus" בביצוע של רונה נישליו (Rona Nishliu).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!