PHOTO: Lora Musheva

ויקטוריה תצא הערב במופע "על גלגלים" לכבוד השנה החדשה המתקרבת. ניתן לצפות במופע בשעה 18:00 שעון ישראל.

ויקטוריה (Victoria), נציגת בולגריה לאירוויזיון 2020 ו- 2021, תבצע הערב את מופע הכריסמס הראשון שלה "על גלגלים". הזמרת הצעירה תיסע ברחבי סופיה, בירת בולגריה, יחד עם אוטובוס מקושט לכבוד חג המולד כאשר היא תבצע כמה מהלהיטים הגדולים שלה וקאברים (גרסאות כיסוי) לשירי כריסמס ידועים. 




עקבו אחרינו גם בדף האינסטגרם שלנו – את זה לא כדאי לכם לפספס!

ניתן לצפות במופע של ויקטוריה הערב בשעה 18:00 דרך הקישור: https://youtu.be/MJAzbWoD1M4

ויקטוריה סיפרה על המופע: "אני לא יכולה לחכות למופע היום. אנחנו מקווים להביא את רוח החג לסופיה בעזרת האוטובוס המוזיקלי שלנו, שייסע במרכז העיר למשך שעתיים. אנחנו לא יכולים לעצור, אך אנחנו יכולים לשדר את המופע בזמן אמת כדי שנוכל לחלוק אותו עם כולם. אנחנו רוצים להפוך את זה למסורת ומקווים שבחג המולד הבא נוכל לבצע עצירות ברחבי העיר". 

הזמרת נבחרה לייצג את בולגריה באירוויזיון 2020 עם השיר "Tears Getting Sober" שדורג בטבלאות ההימורים במקום הראשון. ויקטוריה התאכזבה מאוד לגלות שאירוויזיון 2020 לא בוטל בשל מגיפת הקורונה אך שריינה את מקומה באירוויזיון 2021 בתקווה להתברג במקום גבוה בתחרות הקרובה.




השנה תהיה ההשתתפות ה- 13 של בולגריה בתחרות האירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה בולגריה הוא המקום השני בשנת 2017 עם השיר "Beautiful Mess" בביצוע של קריסטיאן קוסטוב (Kristian Kostov).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!