הזמרת מניולה נאלבאני, שאמורה להתמודד בקדם אירוויזיון האלבני שיתקיים ב- 17 בדצמבר, חלתה בקורונה. באלבניה מקווים שתוכל להשתתף בתחרות.

מניולה נאלבאני (Manjola Nallbani), שאמורה להתמודד בעוד כשבועיים בקדם אירוויזיון האלבני הידוע בשם Festivali I Këngës 2021, אישרה ברשתות החברתיות שהיא חלתה בקורונה. הזמרת נמצאת כרגע בבידוד וכתוצאה מכך היא אינה מסוגלת לקיים את החזרות לתחרות עם יתר המתמודדים.




לעדכונים נוספים ושליחת חדשות – היכנסו לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלנ

דובר הפסטיבל מאשר שלמרות מחלתה של הזמרת, היא צפויה להתמוד בפסטיבל: "מניולה נאלבאני לא פרשה מהתחרות. יש עוד מספק זמן עד התחרות, בתקווה שהיא תחלים עד אז. אנו מקווים שלא יהיו לנו בעיות הקשורות בבריאות".

הפסטיבל יתקיים השנה בכיכר איטליה שבבירת אלבניה, טירנה. התחרות תתפרס על פני שלושה ימים כאשר בערב הראשון יבצעו כל המתמודדים את שירם עם התזמורת המלווה. בערב השני יבצעו כל המתמודדים שוב את שירם בגרסת Unplugged. בערב השלישי יתקיים הגמר הגדול בו ישתתפו המתמודדים הראויים שנבחרו על ידי צוות השופטים.

ניתן להאזין לכל השירים המתמודדים בקדם אירוויזיון האלבני בקישור הבא!



זו תהיה ההשתתפות ה- 17 של אלבניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום החמישי בשנת 2012 עם השיר "Suus" בביצוע של רונה נישליו (Rona Nishliu).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!